دیدار دوستانه ایران و کنیا قطعی شد
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف کنیا می‌رود.

پایگاه اینترنتی گل امروز در گزارشی از قطعی شدن بازی دوستانه تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ایران و کنیا در تهران خبر داد. این سایت در گزارش خود نوشته است "سام نیامویا" رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل کنیا به سایت گل خبر داد که تیم ‌ملی کنیا پیش از دیدار مقابل کنگو در ر‌قابت‌های مقدماتی جام ملتهای آفریقا در یک بازی دوستانه به مصاف ایران می‌رود.

او در این رابطه گفت: ما از سوی ایران برای حضور در تهران و انجام یک بازی دوستانه با تیم ‌ملی این کشور دعوت شده ایم و می‌خواهیم از این بازی به عنوان یک دیدار تدارکاتی پیش از تقابل با کنگو در مقدماتی جام ملتهای آفریقا استفاده کنیم. ما می‌خواهیم تیم را پس از این دیدار مستقیما به کنگو ببریم.

او همچنین گفت که تمام لژیونرهای تیم ملی کنیا مستقیما به ایران می آیند تا به سایر بازیکنان ملحق شوند. "نیامویا" در این رابطه گفت: همه برنامه‌ها نهایی شده که بازیکنان لژیونر ما مستقیما به ایران بروند ما می‌خواهیم یک برنامه آماده سازی خوب برای تیم ‌ملی کشورمان انجام دهیم و این خیلی خوب است که در مقابل تیم بزرگی مثل ایران بازی کنیم. در این گزارش اشاره کرده که این دیدار ماه آینده برگزار می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir