نخستین تمرین تیم ملی پس از ابقای کی‌روش
نخستین تمرین تیم ملی در حالی برگزار شد که نیمی از زمان آن را تمرین‌های بدنسازی و نیمی دیگر را تمرین‌های تاکتیکی تشکیل داد.

نخستین تمرین تیم ملی برای آماده‌سازی جهت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ساعت 17 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد.

در این تمرین فضای شاد و خوبی حاکم بود و نیمی از زمان تمرین را تمرین‌های بدنسازی و استقامتی تشکیل داد. پس از آن پاسکاری ترکیبی و در نهایت فوتبال درون گروهی در دستور کار قرار گرفت.

در این تمرین دروازه‌بانان تیم ملی تمرین‌های اختصاصی را پشت سر گذاشتند. کارلوس کی‌روش تمام تمرین را با دقت و وسواس خاصی نظاره می‌کرد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

به جز بازیکنان شاغل در خارج از کشور و بازیکنان نفت تهران و پرسپولیس، تنها هاشم بیگ زاده در این تمرین غایب بود. در اواخر تمرین امیرحسین صادقی با مصدومیت جزئی روبه‌رو شد و به همین دلیل در ادامه کار تمرینی حضور نداشت.

محسن فروزان دروازه‌بان استقلال که پیشتر با کفش‌های قرمز خبرساز شده بود و در صفحه اجتماعی‌اش گفته بود که این کفش‌ها را پایش نمی‌کند با کفشی صورتی رنگ در تمرین تیم ملی حاضر بود. البته میان اصحاب رسانه درباره رنگ کفش او اختلاف وجود داشت. عده‌ای معتقد بودند که کفش‌های فروزان همان کفش‌های حاشیه‌ساز قبلی است.

برخورد گرم اوسیانو کروز مربی تیم ملی با آندو تیموریان از نکات جالب این تمرین بود. حدود 30 تماشاگر این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir