آخرین تمرین تیم ملی در مینی‌کمپ دوم برگزار شد
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مینی‌کمپ دوم امروز با برنامه فوتبال درون‌تیمی برگزار شد.

تمرین تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران صبح امروز (شنبه) از ساعت 10 در ورزشگاه پاس قوامین تهران پی‌گیری شد. در این تمرین خسرو حیدری و سید جلال حسینی حضور نداشتند و به دنبال حل مشکلات مالیاتی‌شان رفته بودند.

جلال علی‌محمدی و سروش رفیعی نیز ظاهرا به خاطر حل مشکلات سربازی‌ در جمع بازیکنان نبودند اما پس از گذشت دقایقی از تمرین جلال علی‌محمدی خود را به تمرین رساند و با سایر بازیکنان تمرین کرد.

در ابتدا بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس با تشخیص کا‌ر‌لوس کی‌روش به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند و به تمرین کار با توپ پرداختند. بازیکنانی همچون احسان حاج‌صفی، هاشم بیگ زاده، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و پژمان منتظری جدا از سایرین در گوشه‌ای از زمین تمرین کردند.

در ادامه بازیکنانی که کاورهای سفید و قرمز بر تن داشتند در دو تیم به فو‌تبا‌ل درون تیمی پرداختند. کا‌ر‌لوس کی‌روش در کنار زمین بازی این دو تیم را نظاره‌گر بود و نکات تاکتیکی را گوشزد می‌کرد.

اسماعیل شریفات که در یکی‌، دو روز گذشته به دلیل برگزاری مراسم ازدواج خود نتوانسته بود در تمرینات تیم ‌ملی شرکت کند، امروز به همراه سایرین تمرین کرد. محمد نژادمهدی بازیکن تیم ‌پدیده به شدت از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی‌ شد و نتوانست با سایرین به تمرین خود ادامه دهد.

کا‌ر‌لوس کی‌روش در پایان تمرین دقایقی بازیکنان را جمع و برای آنها صحبت کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir