کی‌روش: باید صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم
کا‌ر‌لوس کی‌روش گفت: تلاش ما این است که صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم.

کا‌ر‌لوس کی‌روش(Carlos Queiroz) و 'پل‌ لیگوئن' در سالن نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان گفت‌وگوی کوتاهی با هم داشتند. سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در آغاز نشست خبری گفت: در تلاش هستیم تا در برابر عمان صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم.

کی‌روش افزود: این بازی مصاف تیم صدرنشین گروه با یکی دیگر از تیم‌های خوب این ر‌قا‌بت‌ها است. در تلاش هستیم بازی خوبی را مقابل عمان ارائه دهیم. بازی پر فشاری برای هر دو تیم خواهد بود و ما قطعا شاهد یک بازی پر فشار از سوی هر دو تیم خواهیم بود. تلاش ما این است که صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم.

سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به درگذشت هادی نوروزی آیا شاگردانش می‌توانند به لحاظ روحی به شرایط مناسبی برگردند یا نه، بیا‌ن‌ کرد: از صمیم قلب خودم و تمامی بازیکنانم ناراحت هستیم و درگذشت هادی نوروزی را به خانواده‌ و اهالی فو‌تبا‌ل تسلیت می‌گوییم. از درگذشت این بازیکن خیلی ناراحت هستیم. ما بازیکن بزرگی را از دست داده‌ایم. از تیموریان هم می‌خواهم که جملاتی را به روح هادی نوروزی تقدیم کند.

او در پاسخ به این سوال که ایران با توجه به شکست تیم ‌ملی برابر عمان در بازی قبلی چه شرایط روحی – روانی را در این دیدار خواهد داشت، گفت: ایران از 14 سال قبل مقابل عمان در مسقط نتایج خوبی را به دست نیاورده است. عمان تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی نیز برخوردار است ولی ما از شکست قبلی درس گرفته و تمامی بازی‌های عمان را در ماه‌های گذشته دیده‌ایم یعنی 14 بازی اخیر عمان را آنالیز کرده‌ایم. از بازی مقابل الجزایر بگیرید تا به پایان برسید. امیدوارم که تیم خوبی باشیم و بدون غرور بتوانیم نتیجه‌ خوبی را با عملکردمان به دست بیاوریم. نباید عمان را دست کم گرفت و باید با تمام وجود برابرشان تلاش کنیم. آنها دو بازیکن خوب به نام‌های 'مبارک' و 'الفارس' دارند که نباید دست کم گرفته شوند. به همین دلیل با تمام قوا به میدان می‌رویم. همچنین آنها بازیکنی به اسم 'الخلیل' دارند که در این دیدار به جای 'عبدالعزیز' به میدان می‌رود.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر این که بازیکن تیم ‌ملی باید در مصاف با عمان با بازیکنان این تیم بجنگند یا هوای شرجی هوا یا شرایط استادیوم سلطان قابوس گفت: ما نیامده‌ایم با عمانی‌ها جنگ کنیم بلکه آمده‌ایم یک ر‌قا‌بت با آنها داشته باشیم. شرایط برای هر دو تیم یکسان است. ما به دوبی رفتیم تا تمرینات خوب و شرایط تطبیقی لازم را داشته باشیم. ما باید به همه چیز عادت کنیم. ما از بازی قبلی‌مان در عمان درس گرفتیم و به همین دلیل به دوبی رفتیم تا به لحاظ آب و هوایی خودمان را تطبیق دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir