برنامه‌های فرهنگی دیدار ایران و ژاپن اعلام شد
رئیس کمیته فرهنگی، برنامه‌های ویژه دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و ژاپن را تشریح کرد.

محمدرضا ملامحمد گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون در دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و ژاپن همانند دیگر بازی‌های ملی برنامه‌های خود را برگزار می‌کند که با توجه به اتفاقاتی که در چند هفته اخیر افتاده اقدامات ویژه‌تری را به اجرا خواهیم گذاشت.

ملامحمد ادامه داد: طبق روال گذشته از یک ساعت و نیم پیش از آغاز بازی برنامه‌های ما آغاز خواهد شد که پخش موسیقی و ایجاد شور و نشاط بین تماشاگران بخشی از آن است. همچنین 22 کودک خردسال با لباس‌های منقش به تصویر مرحوم هادی نوروزی به همراه بازیکنان ملی پوش وارد زمین خواهند شد.

رییس کمیته فرهنگی افزود: از دیگر اقدامات فرهنگی ایجاد جایگاه نمادین جهت بزرگداشت جانباختگان حادثه منا، بزرگداشت سردار همدانی حافظ حریم ولایت و امامت و همچنین هادی نوروزی است که طی آن بازیکنان و کادرفنی تیم‌های ملی ایران و ژاپن شاخه گل‌هایی را جهت یادبود آنها به جایگاه ایجاد شده در ورزشگاه اهدا خواهند کرد.

ملامحمد ادامه داد: همچنین لوح یادمان سازمان حفاظت از محیط زیست برای حفظ یوز ایرانی توسط کاپیتان تیم ملی کشورمان به کاپیتان ژاپن اهدا خواهد شد. البته در دقیقه 24 بازی هم برنامه ویژه دیگری را برای یادبود هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در نظر گرفته‌ایم تا در ورزشگاه بطور یکپارچه یاد وی را گرامی بداریم.

وی در پایان گفت: مشوقین و حامیان هواداران تیم ملی مانند همیشه در ورزشگاه حاضر خواهند بود تا با حضور پرشور تماشاگران بطور یکپارچه تیم ملی کشورمان را تشویق کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir