پیروزی اسپانیا در هفته آخر انتخابی یورو 2016
تیم های انگلیس و اسپانیا آخرین دیدارهایشان را در مرحله انتخابی جام ملت های اروپا با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در ادامه رقابت های انتخابی جام ملت های اروپا چند دیدار برگزار شد که در آن تیم های مدعی اسپانیا و انگلیس حریفان خود را شکست دادند. انگلیس که همه دیدارهای خودش را با برد به پایان رسانده بود و به عنوان اولین تیم بعد از فرانسه میزبان، حضورش در یورو 2016 قطعی شد، در بازی آخر نیز مقتدرانه ظاهر شد و از سد لیتوانی گذشت.

در این دیدار راس بارکلی(Barkley)، مدافع حریف و چمبرلین(Alex Oxlade-Chamberlain) برای سه شیرها گلزنی کردند تا انگلیس تنها تیم این رقابت ها شود که تمام بازی های خود را با برد پشت سر گذاشته است و از همین حالا برای فتح یورو 2016 خط و نشان بکشد. در همین گروه سوئیس با یک گل استونی را شکست داد و اسلوونی نیز با نتیجه 2 بر صفر سان مارینو را از پیش روی برداشت.

اسپانیا نیز در اوکراین به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با یک گل برابر حریف خود به برتری رسید. این در حالی بود که سسک فابرگاس(Cesc Fàbregas) یک ضربه پنالتی را از دست داد. 'ماریو گاسپار' تنها گل ماتادورها را ثبت کرد. اسلواکی با نتیجه 4 بر 2 از سد لیختن اشتاین گذشت و دیدار بلاروس و مقدونیه با تساوی یدون گل به پایان رسید.

در سایر بازی ها سوئد با دو گل از سد مولداوی گذشت و روسیه با همین نتیجه مونته نگرو را برد. بازی های انتخابی یورو 2016 سه شنبه شب با برگزاری چند دیدار دیگر به پایان می رسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir