حاشیه های دیدار دوستانه ایران و ژاپن
تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در هفدهمین مصاف خود از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف ژاپنی رفت که یکی از قدرت‌های اصلی قاره کهن به شمار می‌رود. این دیدار جذاب و پر برخورد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

حاشیه های دیدار دوستانه ایران و ژاپن

* دو ساعت به آغاز دیدار ایران و ژاپن باقی مانده است اما هنوز بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی شروع نشده است و تماشاگران پشت گیشه ها منتظر هستند.

* تعداد بسیار زیادی از خبرنگاران و عکاسان ژاپنی از ساعت ها قبل در ورزشگاه آزادی و جایگاه خبرنگاران حضور دارند که در بین آن ها تعدادی خبرنگار خانم هم دیده می شود.

* حدود 500 هوادار ژاپنی در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی زیادی از آن ها را زنان ژاپنی تشکیل می دهند.

* یک ساعت به آغاز دیدار ایران و ژاپن باقی مانده است و حدود سه هزار هوادار تیم ملی ایران در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی حضور دارند.

* به علت زیاد بودن تعداد خبرنگاران ژاپنی در جایگاه خبرنگاران، مسئول آن ها به خبرنگاران ایرانی گفت: اگر جا برای خبرنگاران ایرانی کم است، می توانید از صندلی های خالی که سمت خبرنگاران ژاپنی وجود دارد استفاده کنید.

* هنگام ورود بازیکنان دو تیم به داخل زمین برای انجام مراسم ابتدایی بازی، کودکانی که همراه بازیکنان بودند پیراهن هایی با عکس هادی نوروزی به تن داشتند.

* پسر هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی حضور دارد و همراه سید جلال حسینی وارد زمین شد.

* بازیکنان ژاپن و ایران قبل از آغاز بازی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی نوروزی و شهدای منا گل هایی را اهدا کردند.

* این دیدار پس از یک دقیقه سکوت به علت درگذشت هادی نوروزی آغاز شد.

* 14 هزار هوادار تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم ملی کشورمان را تشویق می کنند.

* تمام تماشاگران یکصدا شعار 'نوروزی، روحش شاد' سر می دادند.

* دقیقه 24 دیدار ایران و ژاپن تماشاگران ایستاده هادی نوروزی را تشویق کردند و یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

* در نیمه دوم در حالی که طبقه پایین ورزشگاه آزادی کامل پر نشده بود و سکوهای خالی زیادی دیده می شد اما تماشاگران ایرانی کاملا هماهنگ موج مکزیکی زیبایی را اجرا کردند.

* کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) سرمربی پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* دقیقه 79 تکل خشن سردار آزمون باعث شد تا کیوتاکه(kiyotake) بازیکن ژاپن اعتراض کند که همین اعتراض باعث درگیری بین این دو بازیکن شد. زمانی که این درگیری شدید تر شد با دخالت داور و کادرفنی دو تیم، این درگیری ختم به خیر شد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی