گزینه مورد علاقه سعودی‌ها در تیم ملی
فدراسیون فوتبال عربستان با فان ماوریک هلندی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است و مارچلو بیلسا آرژانتینی جدی ترین گزینه سعودی‌ها برای نیمکت تیم ملی آنها به شمار می‌آید.

تیم ملی فوتبال عربستان موفق شد جواز صعود به مرحله انتخابی نهایی جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد و الان این شانس را دارد تا برخلاف دور قبل با درخشش در مرحله انتخابی حضور در جام جهانی را تجربه کند.

هدایت عربستان را در مرحله انتخابی قبلی، فان ماوریک هلندی(Bert van Marwijk) برعهده داشت، اما به نظر می رسد که این مربی بزرگ برای ادامه همکاری خود با سعودی‌ها به مشکل خورده است و قرارداد او تمدید نخواهد شد.

سایت الکاس قطر در خبری اختصاصی نوشت که فدراسیون فوتبال عربستان به فان ماوریک یک هفته فرصت داده بود تا تصمیم نهایی خود را برای تمدید قراردادش بگیرد اما هنوز او جواب نهایی را اعلام نکرده است و به نظر می رسد که با آنچه که در قرارداد آمده مشکل دارد.

این سایت قطری در ادامه خبر خود نوشت که اگر فدراسیون فوتبال عربستان با فان ماوریک به توافق نرسد، جدی ترین گزینه برای نیمکت لرزان عربستان مارچلو بیلسا(Marcelo Bielsa) آرژانتینی است.

فدراسیون فوتبال عربستان مدت‌هاست که به جذب بیلسا علاقه دارد، اما سرمربی سابق مارسی(Olympique de Marseille) پیشنهاد وسوسه انگیز سعودی را برای بار نخست رد کرد، اما چه بسا حضور در جام جهانی این مربی بزرگ را وسوسه کند و هدایت سعودی‌ها را برعهده گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir