نتیجه دیدار انگلیس و ولز در یورو 2016
انگلیس و ولز در دیداری حساس و تاریخی در یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با برتری انگلیس به پایان رسید.

نتیجه دیدار انگلیس و ولز:

به گزارش سیمرغ، دو تیم انگلیس و ولز با تمام قوا از ساعت 17:30 در لانس فرانسه به مصاف هم رفتند. انگلیسی‌ها در بازی نخست برابر روسیه یک تساوی عایدشان شد و ولز نیز توانست اسلواکی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. این دیدار جذاب و حساس در نهایت با برتری 2 بر یک انگلیس برابر ولز به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک این بازی حساس و جذاب را انگلیسی ها خلق کردند که توپ ارسالی به دهانه دروازه ولز را رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 31: انگلیسی ها بار دیگر حمله ای را ترتیب دادند و در محوطه جریمه ولز توپ به دست مدافع این تیم برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه 35: کرنر ارسالی انگلیسی ها از سمت راست با ضربه سر کریس اسمالینگ(Chris Smalling) همراه شد که این توپ به شکل خطرناک و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41(گل): پشت محوطه جریمه انگلیس ضربه ایستگاهی به نفع ولز اعلام شد که گرت بیل(Gareth Bale) پشت این توپ قرار گرفت. بیل با یک ضربه دقیق و زیبا دروازه جو هارت(Joe Hart) و انگلیس را باز کرد.

دو تیم در این نیمه بازی خوب و برابری ارائه دادند اما این ولزی ها بودند که با ضربه ایستگاهی گرت بیل توانستند به گل برسند و پیروز به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 54: وین رونی(Wayne Rooney) از پشت محوطه جریمه ولز اقدام به شوت زنی کرد که این توپ را دروازه بان ولز به کرنر فرستاد.

دقیقه 55(گل): سانتر رونی در داخل محوطه جریمه ولز با اشتباه مدافعان همراه شد تا توپ مقابل جیمی واردی(Jamie Vardy) قرار بگیرد و او در محوطه شش قدم با یک ضربه چکشی گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 60: انگلیسی ها فشار خود را برروی دروازه ولز بیشتر کردند اما هر بار که به محوطه جریمه ولز می رسیدند در ضربه آخر دقت کافی را نداشتند تا موقعیت هایشان را یکی پس از دیگری از دست بدهند.

دقیقه 91(گل): حرکت تیمی انگلیسی ها و دنیل استوریج(Daniel Sturridge) باعث شد تا استوریج در دهانه دروازه صاحب توپ شود و با یک ضربه محکم دروازه ولز را باز کند.

انگلیسی ها در این نیمه، بازی برتری نسبت به ولزی ها ارائه دادند و فشار آن ها به روی دروازه حریف باعث شد تا در دقایق پایانی با گل استوریج پیروز این دیدار شوند و اولین پیروزی خود در یورو 2016 را کسب کنند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی