نتیجه دیدار روسیه و ولز در یورو 2016
ولز موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر روسیه جواز صعود به مرحله بعد یورو 2016 را بدست آورد.

نتیجه دیدار روسیه و ولز:

دو تیم روسیه و ولز در آخرین دیدار دور گروهی خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر ولزی ها به پایان رسید. دو تیم در حالی برای این دیدار آماده شدند که می توانستند برای صعود تلاش کنند و حتی ولز امید به اول شدن نیز داشت. با این حال شاگردان کریس کولمن(Chris Coleman) توانستند خیلی زود گل برتری را وارد دروازه روسیه کنند.

حرکت در عمق آرون رمزی(Aaron Ramsey) باعث شد تا این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه آکنفیف(Igor Akinfeev) را باز کند و ولز را در دقیقه 11 پیش بیندازد. این یازدهمین گل ملی رمزی بود که در این بازی به ثمر رسید.

در دقیقه 20 اشتباه مدافعان روسیه باعث شد تا دروازه این تیم برای بار دوم باز شود. پاس گرت بیل(Gareth Bale) را بازیکنان روسی به اشتباه به تیلور(Neil Taylor) مدافع ولز رساندند تا این بازیکن در دو مرحله دروازه روسیه را باز کند و خیال کولمن را برای صعود راحت کند.

ولزی ها که با این دو گل به هدف خود رسیده بودند، بازی را آرام کردند و سعی کردند با میدان داری در حفظ نتیجه بکوشند. به این ترتیب نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر ولز به پایان رسید.

در نیمه دوم ولز برای زدن گل سوم پیش کشیده بود و البته تراکم نفرات روس ها در نیمه زمین خودشان باعث شد تا آنها نتوانند خیلی به محوطه جریمه روسیه نزدیک شوند.

با این حال گرت بیل موفق شد در دقیقه 67 با پاس آرون رمزی گل سوم را نیز به ثمر برساند و خود نیز سه گله شود و در صدر جدول گلزنان یورو 2016 قرار گیرد. ولز بعد از زدن گل سوم روی به بازی تدافعی آورد و توپ و میدان را در اختیار گرفت تا از مالکیت توپ استفاده کند.

این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر ولز تیم شایسته گروه دوم به پایان رسید تا این تیم با 6 امتیاز به عنوان تیم سرگروه بالاتر از انگلیس در صدر قرار گیرد و در مرحله بعد باید با یک تیم که در گروهش سوم شده است بازی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir