ادامه تمرینات تیم‌ ملی فوتبال در ایتالیا
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی ایتالیا پیگیری شد.

بعد از سفری حدودا ۹ ساعته از تهران تا کمپ تمرینی کاورچیانو در فاصله ۱۰ کیلومتری تا فلورانس و انجام تمرینی تقریبا سبک در عصر، بازیکنان تیم ملی بدن های خود را آماده تمرینات سنگین روزهای آینده می کنند.

روز برای بازیکنان تیم ملی در یکشنبه از ساعت هشت صبح آغاز شد. بعد از بیدارباش صبحگاهی در این ساعت بازیکنان به سالن غذاخوری واقع در طبقه اول کمپ رفتند تا بعد از صرف صبحانه آماده تمرین شوند.

حضور پژمان منتظری در سالن غذاخوری با خوش و بش و سلام و احوال پرسی از این بازیکن همراه بود و اعضای کادرفنی و بازیکنان به مدافع تیم ملی که خود را از اردوی تیم الاهلی قطر(Al Ahli) به ایتالیا رسانده بود خوش آمد گفتند.

بعد از صرف صبحانه، بازیکنان با تعویض لباس‌های خود و پوشیدن پیراهن تمرینی آماده نوبت اول تمرین شدند. کادرفنی با تقسیم کردن بازیکنان به دو گروه، برنامه تمرینی صبح را هم برای بازیکنان تشریح کرد.

گروه اول شامل علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، محمد طیبی، سعید آقایی، رحیم زهیوی، وریا غفوری، کمال کامیابی نیا، داریوش شجاعیان، سروش رفیعی، وحید امیری و احسان حاج صفی می شد. این گروه از بازیکنان از ساعت ۹:۱۵ تمرین و تست های خود را استارت زدند تا کادرفنی بهتر از شرایط بازیکنان آگاهی پیدا کند.

بعد از پایان تمرینات این گروه در ساعت ۱۰:۳۰ دسته دوم بازیکنان که شامل ۱۲ بازیکن دیگر می شدند به سالن آمدند. آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، عزت الله پورقاز، امید ابراهیمی، محمد انصاری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی ترابی، رامین رضاییان و مهدی طارمی گروه دوم را تشکیل دادند و آنها هم زیر نظر کادرفنی برنامه تمرینی مشابه را انجام دادند تا اینچنین برنامه صبح تیم ملی به پایان برسد.

ملی پوشان فوتبال ایران در ادامه تمرینات خود در کمپ تیم های ملی، عصر به تمرینات خود در زمین شماره یک کمپ ادامه دادند. در این تمرین که با حضور 24 بازیکن برگزار شد، کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) برنامه های تاکتیکی خود را در حضور 21 بازیکن دنبال کرد.

این در حالی بود که سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی هم زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) تمرینات مختلف دروازه بانی را پشت سر گذاشتند. در بخش اول این تمرین بازیکنان تمرینات ابتدایی را به منظور گرم کردن بدن های خود پشت سر گذاشتند. این تمرین شامل عبور از موانع و حرکات انفرادی با استفاده از توپ می شد.
سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به حرکات تیمی با استفاده از توپ پرداختند.

در ادامه بازیکنان با استفاده از کاور به دو تیم تقسیم شدند و در میان 6 دروازه کوچک بازی درون تیمی انجام دادند. تاکید کادرفنی در این بخش حفظ توپ با حداقل ضربه به توپ و انجام بازی پر فشار و سریع بود. در ادامه بازیکنان با اضافه شدن دروازه بان ها بازی درون تیمی انجام دادند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir