وی گفت: من دقیق در جریان این موضوع نیستم و تاكنون هیچ صحبتی با دایی به عنوان سرمربی و تاج به عنوان رییس كمیته تیم‌های ملی و همراه تیم در تورنمنت عمان نداشته‌ام...

 

به گزارش ایسنا، درحالی كه خبرهایی مبنی بر استعفای «علی دایی» از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح می‌شود، رییس فدراسیون از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی كرد.

 علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران كه پیش از سفر به تورنمنت عمان به دلیل برخی مشكلات مالی - این مشكلات از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال رد شد - با ناراحتی عازم این مسابقات شد، ظاهرا پس از لغو بازی تیم ملی با باسك و احتمال لغو اردوی اسپانیا تهدید به استعفا از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران كرده است.

علی دایی با اعتراض نسبت به برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و لغو مكرر بازی‌های تداركاتی تیم ملی و احتمال لغو اردوی اسپانیا، خواستار پاسخگویی مسوولان فدراسیون دراین باره شده است.

علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال كه این موضوع را نه رد و نه تایید می‌كند، بامداد روز یك‌شنبه به ایسنا گفت: تاكنون استعفایی به دست من نرسیده است.

وی گفت: من دقیق در جریان این موضوع نیستم و تاكنون هیچ صحبتی با دایی به عنوان سرمربی و تاج به عنوان رییس كمیته تیم‌های ملی و همراه تیم در تورنمنت عمان نداشته‌ام تا از صحت و سقم این موضوع مطلع شوم.

كفاشیان هم‌چنین با بیان اینكه هنوز اردوی اسپانیا لغو نشده است، تاكید كرد كه در تلاشیم تا با جایگزینی تیمی در لاكرونیا، اردوی اسپانیا را برگزار كنیم.

 

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینكه این موضوع ساخته ذهن برخی از روزنامه‌هاست، درباره‌ی شایعه مشاجره "دایی" با مسولان فدراسیون فوتبال نیز گفت: هنوز علی دایی را پس از تورنمنت عمان ندیده‌ام. او هیچ مراجعه‌ای به فدراسیون نداشته است كه بخواهیم با هم صحبتی داشته باشیم.
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com