سعید معروف
سعید معروف تنها نماینده ایران از شهر عاشقان والیبال در تیم منتخب لیگ جهانی 2014 قرار گرفت.
 
 
فدراسیون بین المللی والیبال ترکیبی منتخب و رویایی از لیگ جهانی 2014 والیبال منتشر کرده که در آن نام سعید معروف کاپیتان و بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران نیز آمده است.

فدراسیون بین المللی والیبال گزارشی از اتفاقات رخ داده در لیگ جهانی 2014 و همچنین از چگونگی و نحوه برگزاری مسابقات لیگ جهانی 2015 انتشار کرده است که امسال با حضور 32 تیم برگزار می شود.

در بخش دیگری از این گزارش، تصویری از تیم رویایی و منتخب لیگ جهانی 2014 منتشر شده که در آن نام سعید معروف کاپیتان ارزشمند تیم ملی والیبال ایران به چشم می خورد.

در این تیم میرسعید معروف از ایران به عنوان برترین پاسور، "دیوید لی" از ایالت متحده امریکا به عنوان برترین سرعتی زن، "لوکاس ساووت کمپ" از برزیل به عنوان برترین سرعتی زن، "والاس دسوزا" از برزیل به عنوان برترین پشت خط زن، "ریکاردو لوکارلی" از برزیل به عنوان برترین دریافت کننده قدرتی، "تیلور ساندر" از ایالت متحده امریکا به عنوان برترین دریافت کننده قدرتی و ارزشمندترین بازیکن و "سالواتور روسینی" از ایتالیا به عنوان برترین لیبرو معرفی شده اند.

سعید معروف بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود که پس از اتمام نیم فصل اول لیگ برتروالیبال ایران به تیم زنیت کازان روسیه ملحق شده است و هفته آینده راهی این کشور می شود.

«شهر عاشقان والیبال» لقبی است که فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی برای شهر ارومیه انتخاب و اعلام کرده است.

تیم ملی والیبال ایران سال 2014 دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را تجربه کرد و موفق به کسب عنوان چهارمی شد. ملی پوشان ایران در سال 2013 رتبه نهم لیگ جهانی را به دست آوردند.

لیگ جهانی سال 2015 از اواخر اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران با تیم های روسیه، آمریکا و لهستان همگروه است.

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
انتقال سعید معروف به زنیت قطعی شد
تیپ جدید علیرضا حقیقی + عکس
جاستین بیبر هوادار اورتون است؟ + عکس
اتومبیل سوپرلوکس جرارد + عکس
هلیکوپتر شخصی فرگوسن + تصاویر