سومی بانوان بدمینتون باز ایران
بانوان بدمینتون باز ایران در بخش دونفره مسابقات بین المللی دهه فجر صاحب مدال برنز شدند.
در مرحله نیمه نهایی رقابتهای بخش دونفره مسابقات بدمینتون دهه فجر، تیم های "ازگی بایراک" و "نیسلیهان بایراک" از ترکیه و نگین امیری پور و ثریا آقایی از ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ترکیه با نتیجه 2 بر صفر(21-9 و 21-8) برابر حریف خود به پیروزی رسید و راهی مرحله فینال شد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم دیگری از ترکیه و مالزی برگزار شد که تیم دونفره مالزی توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و دیگر فینالیست رقابت های دونفره شود.

تیم های دونفره ایران (نگین امیری پور و ثریا آقایی) و ترکیه (جمره فره و تونالی) به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.

در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی نیز اولین دیدار بین "زچیری" از بلغارستان و "پرمینوا" از روسیه برگزار شد که در پایان "زچیری" از بلغارستان توانست با نتیجه 2 بر 1 برابر حریف خود به پیروزی دست یافته و راهی مرحله فینال شود.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین "گاونهلت" از چک و "ایگییت" از ترکیه برگزار شد که "ایگیت" از ترکیه توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و دیگر فینالیست رقابت های یک نفره شود. "پرمینوا" از روسیه و "گاونهلت" از چک به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی : 
حضور بانوان در مسابقات بدمینتون دهه فجر + تصاویر
سلفی مسی و همسرش داخل خانه + عکس
مهمانی همیلتون با حضور ستاره های موسیقی + تصاویر
کفش جدید پسر لیونل مسی + عکس
توتی در لباس مدرسه + عکس