رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خبر داد: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر انفرادی شش توپ و سومین دوره رویداد تیمی قهرمانی آسیا (ACBS) خرداد سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

هاشم اسکندری با اعلام این خبر اظهار کرد: برای گرفتن این میزبانی رایزنی های بسیاری با مسئولین کنفدراسیون آسیا انجام دادیم و توانستیم میزبانی این رویداد مهم را برعهده بگیریم.

وی در ادامه افزود: ستاد برگزاری این مسابقات تشکیل شده است و تاکنون جلسات هماهنگی کمیته های مختلف به منظور برگزاری مطلوب این رقابت ها برگزار شده است.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران درباره اینکه کدام شهر میزبان این رقابتها خواهد بود، گفت: تاکنون چند شهر را مورد برسی قرار دادیم که هماهنگی های لازم انجام شده است و به زودی شهر میزبان مسابقات اعلام خواهد شد.

نایب رئیس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا با اشاره به تیم های حاضر در این مسابقات یادآور شد: تاکنون بیش از 16 تیم آسیایی برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند و تیم ملی ایران نیز با تشخیص کمیته و کادرفنی تشکیل اردو خواهد داد تا با آمادگی لازم در این مسابقات شرکت کند.

اسکندری در پایان تصریح کرد: این ورزش مورد تائید مراجع عالیقدر ایران قرار گرفته است و در نظر داریم با نظر مساعد مسئولین صدا و سیما نسبت به پخش این رقابت ها از شبکه های تلویزیونی و جذب حامیان مالی اقدام کنیم و در همین راستا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آسیا نشان دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir