نتیجه دیدار والیبال ایران و تایلند
ملی پوشان والیبال ایران در اولین دیدار در مرحله دوم والیبال قهرمانی آسیا مقابل تیم ملی تایلند قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر والیبال ایران به پایان رسید.

تیم های والیبال ایران و تایلند در نخستین روز مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا برابر هم صف آرایی کردند. تیم ملی والیبال ب ایران در حالی مقابل تیم ملی والیبال تایلند قرار می گیرد که در هر سه دیدار مرحله اول پیروز مسابقات شده است.

در این دیدار سفید پوشان والیبال ایران در مقابل آبی و سیاه پوشان تایلندی قرار گرفتند. این دیدار با پیروزی سه بر صفر والیبال ایران به پایان رسید تا تیم ملی والیبال ایران چهارمین پیروزی خود در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را کسب کند.

ست اول 25 بر 20 ایران

این ست را دو تیم پایاپای آغاز کردند و تا امتیاز 4 برابر بودند اما بازیکنان ایران با سرویس های هدف دار توانستند سه امتیاز پیاپی کسب کنند و 7 بر 4 جلو بیفتند. اشتباه در دریافت ایران باعث شد تا تایلند نتیجه را 7 بر 7 مساوی کند. تیم ملی والیبال ایران با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفت.

بازیکنان ایران پس از استراحت فنی دو اختلاف امتیاز ایجاد کرده و تا امتیاز 16 بر 14 این فاصله امتیازی را حفظ کردند تا به استراحت فنی دوم بروند. سرویس های هدف دار شریفات باعث شد تا ایران یک امتیاز مستقیم از سرویس کسب کند و نتیجه 18 بر 14 به نفع ایران شود.

اشتباه بازیکنان تایلند در اسپک زدن دو امتیاز پیاپی را برای ایران در پی داشت تا نتیجه 20 بر 14 به سود ایران در جریان باشد. هر چقدر ملی پوشان ایران در اسپک زدن موفق عمل می کردند ولی در مقابل بازیکنان تایلند در اسپک زدن دقت کافی را نداشتند و توپ های خود را به تور می زدند و امتیاز از دست می دادند. تیم ملی والیبال ایران در نهایت با نتیجه 25 بر 20 توانست پیروز این ست شود.

ست دوم 25 بر 11 ایران

بازیکنان ایران این ست را با دو اختلاف امتیاز آغاز کردند و همین فاصله امتیازی را تا نتیجه 8 بر 5 حفظ کردند تا با این نتیجه به استراحت فنی اول بروند. بازیکنان ایران در دریافت و دفاع روی تور عالی کار می کردند و پی در پی امتیاز کسب می کردند و تایلندی ها فقط توانستند یک امتیاز کسب کنند و ایران 14 بر 6 از حریف خود جلو بود.

ملی پوشان ایران با حفظ فاصله امتیازی و با نتیجه 16 بر 7 به استراحت فنی دوم رفتند. در ادامه بازیکنان ایران در دفاع روی تور و اسپک برتر از تایلندی ها کار کردند و با فاصله امتیازی بسیار زیاد توانستند با نتیجه 25 بر 11 پیروز این ست شوند.

ست سوم 25 بر 20 ایران

ملی پوشان والیبال ایران این ست را هم با قدرت آغاز کردند و همانند ست دوم توانستند دو فاصله امتیازی ایجاد کنند. والیبال ایران با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول رفت. در ادامه بازیکنان والیبال ایران از اشتباه تایلندی ها در دریافت نهایت استفاده را بردند و با جاخالی انداختن و اسپک های قدرتی یکی پس از دیگری به امتیازات خود اضافه می کردند.

ملی پوشان والیبال ایران با ایجاد 5 اختلاف امتیاز و با نتیجه 16 بر 11 به استراحت فنی دوم رفتند. پس از استراحت فنی بازیکنان تایلند توانستند با اسپک های قدرتی فاصله امتیازی را کاهش دهند و نتیجه را 17 بر 14 کنند. ملی پوشان با غیرت ایرانی با یک بازی حساب شده و برتر توانستند فاصله امتیازی را حفظ کنند و با نتیجه 25 بر 20 تایلند را شکست دهند و در مجموع با نتیجه سه بر صفر پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی