باوئرمن: از این پس بازی مرگ و زندگی است
دیرک باوئرمن اعتقاد دارد بعد از پیروزی مقابل فلسطین، تمام دیدارهای جام ملت ها، شرایط مرگ و زندگی پیدا می کند.

دیرک باوئرمن(Dirk Bauermann) سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از پیروزی 94 بر 48 مقابل فلسطین گفت: فیلم دیدار مقابل فیلیپین را شب گذشته تماشا کردیم. در آن مسابقه دفاع خوبی نداشتیم و توپ را خوب حرکت ندادیم. به همین دلیل با بازیکنان تیم صحبت کردیم تا این ایرادها را رفع کنیم.

او افزود: فلسطین به اندازه فیلیپین قدرتمند نبود ولی در دیدار مقابل این تیم دوباره دفاع خوبی انجام دادیم و برای بقیه مسابقات آماده شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: یک روز تا مرحله بعد فرصت داریم. هنوز حریفمان مشخص نیست؛ اما احتمال رویارویی با قطر وجود دارد. اگر مثل تمام مسابقات قبلی به جز نیمه دوم دیدار با فیلیپین بازی کنیم، مشکلی نداریم. از مرحله بعد شرایط مرگ و زندگی بر مسابقات حاکم است و باید مراقب باشیم.

باوئرمن با رضایت از عملکرد حامد حدادی در دیدار مقابل فلسطین گفت: بعد از مسابقات، جلسه ای اختصاصی با هر بازیکن برگزار می کنیم. دیروز بعد از دیدار مقابل فیلیپین با حامد حدادی هم صحبت کردیم. او یکی از بازیکنان کلیدی ایران است. دیروز تا حدودی مثل همیشه نبود اما مقابل فلسطین به شرایط همیشگی خود بازگشت و از عملکردش کاملا راضی هستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir