سرمربی تیم فوتبال مس كرمان گفت: متاسفانه تماس‌های مشكوكی با بازیكنان ما برای انجام تبانی و مواردی از این دست گرفته شد اما همه بدانند كه مس به فكر بازی جوانمردانه بوده و همه بازیكنانش توجیه شدند.
 

 به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی پیرامون بازی تیم‌های مس كرمان و داماش گیلان در هفته سی‌و دوم لیگ برتر اظهار كرد: وضعیت خوبی داریم و بازیكنان را هم نسبت به حساسیت اوضاع در بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ توجیه كرده‌ایم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیكنان‌مان هم از شرایط روحی روانی فوق‌العاده‌ای در آستانه این مسابقه برخوردارند.

وی گفت: ما با تیمی بازی می‌كنیم كه در حال سقوط به رقابت‌های لیگ دسته یك است، لذا آنها تمام تلاش خود را به كار می‌گیرند تا از تیم ما امتیاز كسب كنند. داماش تیم خوبی است و كادر فنی قوی هم دارد، به خصوص اینكه فرد زحمت‌كشی چون امیر عابدینی هم بالای سر این تیم است. اما ما نقاط قوت و ضعف داماش را آنالیز كردیم و برای پیروزی در این مسابقه برنامه‌ریزی داشتیم.

مظلومی افزود: بازی در شهر كرمان است كه این یك امتیاز بزرگ برای ما محسوب می‌شود، امیدوارم هواداران بسیاری برای تشویق و حمایت از تیم ما به استادیوم بیایند تا ما بتوانیم با سه امتیاز بازی جایگاه‌مان را در رده سوم لیگ برتر محكم‌تر كنیم.

وی با ابراز نگرانی از تبانی‌ احتمالی در هفته‌های پایانی لیگ، تصریح كرد: متاسفانه اكنون كه به هفته‌های پایانی رسیدیم و رقابت‌ها بسیار حساس شده، تماس‌های مشكوكی توسط افرادی كه نمی‌خواهم بگویم از سوی چه كسانی هستند، با بازیكنان تیم مس گرفته شده اما همه بدانند تیم مس به دنبال بازی جوانمردانه است و بازیكنانش هم نسبت به این مساله كاملا توجیه هستند.

مظلومی ادامه داد: در بازی با داماش هم با توجه به شناختی كه از این تیم و اوضاع آن دارم، آنها هم به دنبال انجام بازی جوانمردانه خواهند بود كه امیدوارم شاهد بازی زیبا و تماشاگر پسندی از سوی دو تیم باشیم. همچنین تیم مس رقبایی برای تصاحب جایگاه سومی جدول دارد كه تنها امیدوارم آنها هم وارد مسایل حاشیه‌ای نشوند.

  

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news