حاشیه ها و نتیجه دیدار دانشگاه آزاد و ذوب‌ آهن در لیگ برتر والیبال بانوان
در مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان، دانشگاه آزاد در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و این بازی با برتری 3 بر صفر تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

به گزارش سیمرغ، نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان عصر امروز با برگزاری دو دیدار آغاز شد و در مهم‌ترین بازی دانشگاه آزاد در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و این بازی در نهایت با برتری 3 بر صفر تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

گزارش دیدار والیبال بانوان دانشگاه آزاد و ذوب‌ آهن:

ست اول:

قضاوت این دیدار برعهده خانم ها حق شناس و حقی بود. در ابتدای این دیدار گرامیداشتی به مناسبت درگذشت مادر مربی و بازیکن تیم دانشگاه آزاد برگزار شد. این دیدار به دلیل این که دو تیم در رده دوم و سوم حضور داشتند و هم امتیاز بودند و در دور رفت فقط یک باخت در پرونده خود داشتند از حساسیت بالایی برخوردار بود.

بازی با درخشش بازیکنان دانشگاه آزاد آغاز شد ولی در ادامه با سرویس های خوب بازیکن تیم ذوب آهن و پاس های عالی فرانک بابلیان تیم ذوب آهن سوار بر بازی شد که اولین وقت استراحت به سود ذوب آهن شد.

تیم دانشگاه آزاد در ادامه با استفاده از سرویس های مهسا کدخدا و توپ گیری های لیبروی خود امتیازات از دست رفته را جبران کردند. در ادامه بازی آسیب دیدگی مائده برهانی باعث وقفه ای کوتاه در بازی شد. بازی با درخشش بازیکنان سرعتی دو تیم پایاپای پیش می رفت. تایم اوت ها و تعویض های مربی ذوب آهن تاثیری در روند بازی نداشت و ست اول با نتیجه 25 بر 23 به نفع دانشگاه آزاد به پایان رسید.

ست دوم:

شروع ست دوم با تغییرات بازیکنان ذوب آهن شروع شد. پاسور دانشگاه آزاد با زدن سرویس های خوب و عدم دریافت از سوی تیم ذوب آهن شرایط را برایشان سخت کرد. مربی ذوب آهن مجبور به تعویض و تایم اوت شد اما اشتباهات فردی بازیکنان ذوب آهن و درخشش مائده برهانی و نیلوفر ابراهیمی به همراه توپ گیری خوب لیبروی دانشگاه آزاد باعث شد تا بازی یک طرفه شود. بهم ریختگی تیم ذوب آهن باعث شد تا با اختلاف امتیازی زیاد و با نتیجه 25 بر 16 بازی را واگذار کنند.

ست سوم:

مربی ذوب آهن با تغییرات تاکتیکی توانست چهار اختلاف امتیاز ابتدای بازی را جبران کند. دو تیم پایاپای پیش می رفتند ولی سرویس های خوب نیلوفر ابراهیمی و درخشش لیبروی دانشگاه آزاد باعث شد تا چندین امتیاز کسب کنند.

دریافت های ضعیف و نرسیدن توپ به پاسور ذوب آهن باعث شد تا بازی یک طرفه به نفع دانشگاه آزاد شود. تایم اوت و تعویض های مربی ذوب آهن هم نتیجه ای نداشت تا این ست هم با برتری 25 بر 18 دانشگاه آزاد به پایان برسد.

این دیدار در سه ست با نتایج (25-23، 25- 16، 25-18) به پایان رسید. در دیگر بازی هم شهرداری ارومیه 3 بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد و شش امتیازی شد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ