برترین‌های مهارت‌ فردی NBA مشخص شدند
در مسابقه‌های سه امتیازی، اسلم دانک و مهارت فردی سال 2016 لیگ NBA، کلی تامپسون، زک لاوین و کارل آنتونی به پیروزی رسیدند.

برترین‌های مهارت‌های فردی NBA:

در مسابقه سه امتیازی سال 2016، کلی تامپسون(Klay Thompson) بازیکن تیم گلدن استیت(Golden State Warriors) توانست قهرمان شود. سال گذشته نیز استفان کری(Stephen Curry) از همین تیم برنده مسابقه سه امتیازی NBA شده بود.

این مسابقه امسال در مرکز ایر کانادا در تورنتو برگزار شد. کلی تامپسون در این مسابقه در راند یک، 22 امتیاز و در راند نهایی 27 امتیاز کسب کرد. استفان کری نفر دوم بود که در راند نهایی 23 امتیاز کسب کرد. نفر سوم این مسابقه نیز 'دوین بوکر' بود که در راند نهایی 16 امتیاز کسب کرد. این اولین بار است که دو هم‌تیمی در دو سال پیاپی در مسابقه سه امتیازی سال قهرمان می‌شوند.

در مسابقه اسلم دانک سال 2016 نیز 'زک لاوین' قهرمان شد. لاوین در این مسابقه در پرتاب اول از میانه زمین به سمت سبد دوید و یک قدم در منطقه پرتاب آزاد برداشت و با پرش توپ را با دست راست در سبد انداخت و 50 امتیاز کسب کرد. او در این مسابقه با آرون گوردون(Aaron Gordon) رقابت داشت و در نهایت توانست پیروز شود.

در مسابقه مهارت سال 2016 نیز کارلو آنتونی(Karl-Anthony) به قهرمانی رسید. کارلو آنتونی از تیم مینسوتا تیمبرولوز(Minnesota Timberwolves) توانست اسیایا توماس(Isaiah Thomas) از تیم بوستون سلتیکز(Boston Celtics) را شکست دهد. مسابقه مهارت که در سه راند برگزار می‌شود، مهارت‌های مختلفی از جمله دریبل، پاس، چابکی و شوت زدن را ارزیابی می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir