پیروزی کلیولند و سن آنتونیو در بازی‌های پلی‌آف NBA
صبح امروز در ادامه بازی‌های پلی‌آف NBA، سه بازی انجام شد که کلیولند کاوالیرز و سن آنتونیو اسپرز به پیروزی دست یافتند.

در مهم‌تر‌ین بازی‌های پلی‌آف کنفرانس شرق، کلیولند کاوالیرز(Cleveland Cavaliers) با نتیجه‌ 101 بر 91 دیترویت پیستونز(Detroit Pistons) را شکست داد. در این بازی کوین لاو(Kevin Love) بهترین عملکرد را برای کاوالیرز داشت. او 20 امتیاز کسب کرد و 12 ریباند و دو پاس منجر به گل داشت. رگی جکسون(Reggie Jackson) نیز تاثیرگذارترین بازیکن پیستونز بود. او 14 امتیاز آورد، چهار ریباند و 12 پاس منجر به گل داشت.

در مهم‌تر‌ین بازی کنفرانس غرب نیز سن آنتونیو اسپرز(San Antonio Spurs) با نتیجه‌ 96 بر 87 ممفیس گریزلیز(Memphis Grizzlies) را شکست داد. در این باز کاهی لئونارد(Kawhi Leonard) برای اسپرز درخشید. او 32 امتیاز آورد، هفت ریباند و دو پاس منجر به گل داشت. مت بارنس(Matt Barnes) نیز تاثیرگذارترین بازیکن گریزلیز بود. او 17 امتیاز کسب کرد و یازده ریباند و چهار پاس منجر به گل داشت.

در دیگر بازی کنفرانس شرق بوستون سلتیکس(Boston Celtics) با نتیجه‌ 111 بر 103 آتلانتا هاکس(Atlanta Hawks) را شکست داد. در این بازی ایسایا توماس(Isaiah Thomas) عملکرد بسیار خوبی را برای بوستون از خود نشان داد. او 42 امتیاز کسب کرد و چهار ریباند و یک پاس منجر به گل داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir