پیروزی تورنتو رپترز در پلی‌آف NBA
در ادامه بازی‌های پلی‌آف لیگ NBA دو بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها تورنتو رپترز به پیروزی رسید.

در مهم‌تر‌ین بازی صبح امروز (چهارشنبه) بازی‌های پلی‌آف کنفرانس شرق تورنتو رپترز(Toronto Raptors) با نتیجه‌ 102 بر 99 ایندیانا پیسرز(Indiana Pacers) را شکست داد. در این بازی دی مار دی روزن(DeMar DeRozan) برای رپترز درخشید. او 34 امتیاز کسب کرد و سه ریباند و دو پاس منجر به گل انجام داد.

پاول جورج(Paul George) نیز تاثیرگذارترین بازیکن پیسرز بود. او 39 امتیاز کسب کرد و هشت ریباند و هشت پاس منجر به گل را ثبت کرد. رپترز در حال‌ حاضر سه بر دو بر پیسرز برتری دارد و در صورتی که یک بازی دیگر را ببرد به یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

در ادامه بازی‌های پلی‌آف کنفرانس شرق، آتلانتا هاکس(Atlanta Hawks) با نتیجه‌ 110 بر 83 بوستون سلتیکس(Boston Celtics) را شکست داد. در این بازی مایک اسکات(Mike Scott) برای هاکس خوب عمل کرد. او 17 امتیاز کسب کرد و پنج ریباند و یک توپ ربایی داشت.

اوان ترنر(Evan Turner) نیز موثرترین بازیکن سلتیکس بود. او 15 امتیاز کسب کرد و پنج ریباند و دو پاس منجر به گل داشت. آتلانتا هاکس نیز در حال‌ حاضر سه بر دو بر سلتیکس برتری دارد و به یک برد دیگر برای صعود به یک چهارم نهایی احتیاج دارد. برنده این ر‌قا‌بت در یک چهارم نهایی با کلیولند کاوالیرز(Cleveland Cavaliers) روبرو خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir