پیروزی گلدن استیت در پلی‌آف لیگ NBA
صبح امروز در ادامه بازی‌های پلی‌آف لیگ NBA سه بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها گلدن استیت وریرز و تورنتو رپترز به پیروزی دست یافتند.

در ادامه بازی‌های پلی‌آف کنفرانس غرب، گلدن استیت وریرز(Golden State Warriors) با نتیجه‌ 118 بر 106 پورتلند تریل بلیزرز(Portland Trail Blazers) را شکست داد. در این بازی دریموند گرین(Draymond Green) بهترین عملکرد را برای گلدن استیت داشت. او 23 امتیاز کسب کرد و 13 ریباند و یازده پاس منجر به گل داشت. این اولین بازی گلدن استیت و پورتلند در یک چهارم نهایی بود. به ‌این‌ ترتیب استیت یک بر صفر از پورتلند پیشی گرفته است.

در مهم‌تر‌ین بازی پلی‌آف کنفرانس شرق نیز تورنتو رپترز(Toronto Raptor) با نتیجه‌ 89 بر 84 ایندیانا پیسرز(Indiana Pacers) را شکست داد. در این بازی دی مار دی روزن(DeMar DeRozan) برای رپترز درخشید. او 30 امتیاز کسب کرد و پنج ریباند و دو پاس منجر به گل داشت. به ‌این‌ ترتیب رپترز با نتیجه‌ چهار بر سه پیسرز را از پیش‌رو برداشت و به یک چهارم نهایی صعود کرد. در این مرحله این تیم با میامی هیت(Miami Heat) روبرو می‌شود.

در بازی دیگر کنفرانس شرق نیز میامی با نتیجه‌ 106 بر 73 شارلوت هورنتس(Charlotte Hornets) را از پیش‌رو برداشت. در این بازی گوران دراجیک(Goran Dragić) بهترین عملکرد را برای میامی داشت. او 25 امتیاز آورد و شش ریباند و چهار پاس منجر به گل داشت. به ‌این‌ ترتیب میامی نیز با نتیجه‌ چهار بر سه هورنتس را شکست داد و به دور یک چهارم نهایی راه یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir