شکست والیبال استرالیا مقابل کانادا در انتخابی المپیک
استرالیا دومین شکست خود را در ر‌قا‌بت‌های والیبال انتخابی المپیک متحمل شد.

در سومین روز از ر‌قا‌بت‌های والیبال انتخابی المپیک تیم ‌ملی والیبال استرالیا یکی از حریفان آسیایی ایران در راه کسب سهمیه به مصاف کانادا رفت. تیم ‌ملی والیبال کانادا که در دو بازی‌های گذشته خود برابر لهستان و ایران 3 بر 2 شکست خورده بود این بار موفق شد، استرالیا را با این نتیجه‌ شکست دهد و اولین پیروزی خود در این ر‌قا‌بت‌ها را کسب کند.

کانادا ست اول این دیدار را 19 – 25 به نفع خود پایان رساند، اما ست‌های دوم و سوم را 26 – 24 و 25 – 20 به استرالیا واگذار کرد. شاگردان هاگ(Glenn Hoag) در تیم ‌ملی والیبال کانادا ست‌های چهارم و پنجم را با نتایج 27 – 29 و 11 – 15 به نفع خود به پایان رساندند تا دومین شکست استرالیا در این بازی‌ها را رقم بزنند.

تیم ‌ملی کانادا با این پیروزی چهار امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد. تیم ‌ملی والیبال استرالیا نیز که پیش از این ونزوئلا را شکست داده بود و سه امتیاز داشت یک امتیاز در این ر‌قا‌بت گرفت تا این تیم هم چهار امتیازی شود.

در این ر‌قا‌بت‌ها بهترین تیم آسیایی راهی المپیک می‌شود و در حال‌ حاضر تیم ‌ملی والیبال ایران با پنج امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استرالیا نیز که یکی از مهم‌تر‌ین حریفان ایران برای کسب سهمیه است تاکنون نتایج خوبی را به دست نیاورده است.

از ساعت 11:10 امروز (سه‌شنبه) تیم ‌ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در این ر‌قا‌بت‌ها به مصاف فرانسه مدعی می‌رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir