تصمیم آخر برای ماندن یا رفتن لوزانو
داورزنی از برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با چند مربی سرشناس صحبت کرد و گفت : یکی از آنها برناردو رزنده بوده است .

 

مذاکره با رزنده برای نیمکت والیبال ایران

 بعد از پایان المپیک ریو قرارداد رائول لوزانو آرژانتینی هم با فدراسیون ایران به اتمام رسید تا او راهی کشورش شود و تصمیمات در مورد ماندن یا رفتن او گرفته شود.در این مدت لوزانو به تمام اهداف فدراسیون والیبال رسید اما هیچ وقت با حمایت قاطعانه ای رو به رو نبود چرا که در مدت هدایت او ایران تنها دو برد مقابل تیم های بزرگتر از خودش داشت.

با این حال هیچ گاه صحبت از رفتن قطعی او نشد و از آمدن مربی جدید حرفی به میان نیامد. همه چیز به بعد از جلسات کارشناسی موکول شد. محمدرضا داورزنی 3 جلسه با کارشناسان، مربیان و پیشکسوتان برگزار کرد و امروز آخرین جلسه با هیئت رئیسه فدراسیون والیبال انجام خواهد شد تا نتیجه این 3 جلسه در آن مطرح شود و تصمیم نهایی را بگیرند.

در جلسه امروز هئیت رئیسه فدراسیون والیبال آخرین تصمیم در مورد ماندن یا رفتن رائول لوزانو آرژانتینی گرفته خواهد شد و در صورت قطع همکاری از فردا مذاکرات با مربی جدید آغاز می شود. داورزنی پیش از این اعلام کرده بود مربی بعدی هم قطعا خارجی خواهد بود و همچنان گزینه هایی مطرح هستند که در انتخابات سرمربی تیم ملی قبل هم نام شان در میان بود.

البته رییس فدراسیون والیبال هم در مورد انتخاب سرمربی جدید می گوید: ما بیکار ننشستیم و با وجود اینکه امروز قرار است نتیجه ٤ نشست قبلی را به اطلاع اعضای هیات رئیسه را برسانیم و در نهایت به جمع بندی نهایی برسیم.

داورزنی از برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با چند مربی سرشناس صحبت کرد و گفت : یکی از آنها برناردو رزنده بوده است . ما به دنبال مربی ای هستیم که بتوانیم تا پایان المپیک ٢٠٢٠ با او قرارداد ببندیم . همه مربیان خوب اختلاف دانش فنی شان حدود ده درصد است و ما کسی را می خواهیم که توانایی مدیریتی بالایی داشته باشد و بتواند نظم و انضباط دوره ولاسکو را در تیم ملی حاکم کند .

 

منبع: ورزش سه