شکایت ستاره‌های والیبال دردسر ساز شد
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای به سود فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور داد؛ به طوریکه پیکان تا تسویه با این دو حق ادامه بازی در لیگ را ندارد.

 

شکایت ستاره‌های والیبال دردسر ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ۲۶ مهرماه برای رسیدگی به درخواست مجتبی میرزاجانپور مبنی بر دریافت الباقی مطالبات قراردادش بابت لیگ برتر والیبال سال ۱۳۹۴ از باشگاه پیکان تشکیل شد و تیم پیکان به به پرداخت ۲۳۵ میلیون تومان به میرزاجانپور محکوم شد.براساس رای کمیته انضباطی، دیگر درخواست میرزاجانپور مبنی بر پرداخت پاداش تیم پیکان به او رد شد.

بر اساس لایجه دفاعی این بازیکن، مجتبی میرزاجانپور مبلغی بابت اصل قرارداد و بابت ۱۰ درصد سهم فدراسیون و بابت پاداش راهیابی به فینال طبق تبصره ۲ ماده ۳ قرارداد، از پیکان طلبکار است. این کمیته همچنین درباره پرونده مشابه قائمی با تیم پیکان نیز رای مشابهی صادر کرد. تیم پیکان باید مبلغ ۲۳۵ میلیون به فرهاد قائمی پرداخت کند اما پاداشی به این بازیکن تعلق نمی‌گیرد.

حالا با اتمام نیم فصل اول گفته می‌شود که کارت بازی تیم پیکان گرفته شده است و تا زمانی که بدهی‌های خود را پرداخت نکنند نمی‌توانند کارت‌های بازی را پس بگیرند. میرزاجانپور و قائمی در طول تعطیلات یک هفته‌ای نیم فصل منتظر هستند تا پیکانی‌ها بدهی های خود را پرداخت کنند.

 

منبع: ورزش سه