آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال
اتفاقات نه چندان دوستانه بین تماشاگران ارومیه و سعید معروف در بازی رفت لیگ وعده دیدار مجدد را به زادگاه معروف موکول کرده بود، جایی که فردا کاپیتان پیکان با آن رو به رو می شود.

 

آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال از فردا عصر در 5 شهر ایران برگزار می شود که مهمترین آن در ارومیه خواهد بود جایی که بازی همیشه جذاب شهرداری ارومیه و پیکان برگزار خواهد شد.این دو تیم از سال های دور معمولا بازی های بسیار نزدیک و تماشایی با هم داشتند که پس از شکست ارومیه ای ها در فینال 93 و اتفاقات حواشی آن بازی دو تیم با تنش و جذابیت های بیشتری همراه شد.

در کنار تمام این اتفاقات که می توانست باعث ایجاد حاشیه در بازی دو تیم شود سعید معروف، کاپیتان دو فصل گذشته شهرداری ارومیه حالا کاپیتانی تیم رقیب را به عهده دارد. بازی رفت دو تیم در تهران با حواشی زیادی همراه بود. معروف با بازیکنان تیم شهرداری ارومیه تنش جزئی داشت و این حساسیت ها به سکوها کشیده شد تا جایی که تماشاگران ارومیه که خود را به تهران رسانده بودند اعتراض خود را با صدای بلند به گوش کاپیتان سابق خود رساندند.

تماشاگران که از رفتار بازیکنان محبوبشان ناراضی بودند وعده دیدار مجدد را به بازی فردا و در سالن غدیر موکول کرده بودند اما تعدادی از آنها طاقت نیاوردند و در بازی که پیکان با شهرداری تبریز داشت خود را به شهر همسایه رساندند و اعتراض خود را یک بار دیگر به گوش معروف رساندند.

* تمام بازی های اولین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال:

*تهران، خانه والیبال، ساعت 15 سایپا تهران – شهرداری اراک داور اول: اصغر کاظمی، داور دوم: محمد عشق دوست

*تهران، خانه والیبال، ساعت 17 پارسه تهران – صالحین ورامین داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: علیرضا قریب

*تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16 شهرداری تبریز – بانک سرمایه داور اول: مسعود قاری، داور دوم: قادر صادقی

*ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16 سازمان عمران شهرداری ساری – کاله مازندران داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: بهروز جعفری

*ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16 شهرداری ارومیه – پیکان تهران داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: داود نافعی و ناظران: شهباز صدری

*گنبد، سالن المپیک، ساعت 16 هاوش گنبد – خاتم اردکان داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: میثم پارسه

 

منبع: ورزش سه