بهترین فرصت برای کسب مدال در آسیاست
ملی پوش پرتاب دیسک گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته‌ام و بهترین فرصت است که در آسیا مدال بگیرم.

 

صمیمی: من و برادرم مکمل هم هستیم

محمود صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت یکی دو ماهه تمرینات بسیار خوبی را در اصفهان پشت سر گذاشتیم و از شرایطی که دارم راضی هستم.محل تمرین‌مان هم نسبتا خوب است و کاملا در اختیار ما قرار گرفته است. رکوردهای زمستانی که داشتیم، راضی کننده بود.

وی گفت:‌ امید زیادی به کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا دارم چون پرتابگر هندی هم در یک سال گذشته شرایط خوبی نداشته و بهترین فرصت است که خودمان را نشان دهیم. می‌خواهم هم مدال بگیرم هم سهمیه جهانی را کسب کنم. تمرکزم فقط روی این دو مسئله است.

ملی پوش پرتاب دیسک در پاسخ به این سؤال که آیا تمرین بدون مربی برایت سخت نیست، گفت: بدون مربی که سخت است اما من و محمد برادرم مکمل یکدیگر هستیم و در کنار رقابتی که داریم کمک زیادی هم به هم می‌کنیم.

صمیمی در مورد اینکه گفته می‌شود مشکلات‌شان با فدراسیون تا حدودی برطرف شده است، گفت: تقریبا به توافق رسیده‌ایم و قرار شده تا زمانی که مربی‌مان بیاید در اصفهان تمرین کنیم و هزینه اردو ه تصویب شده را به ما پرداخت کنند. همچنین کیهانی رئیس فدراسیون به ما اعلام کرده می‌توانید یکی دو اردوی خارجی به دلخواه خودتان داشته باشید.

وی ادامه داد: فازه کاش مربی مجارستانی که پیش از المپیک با ما کار می‌کرد، قرار شده تا آخر ماه به ایران بیاید و اردوهای آینده با نظر او خواهد بود. ما تمرینات زمستانی‌مان را انجام دادیم و حضور او نمی‌تواند کمک چندانی کند، اما باز هم حضور او به از هیچ است.

ملی پوش المپیکی دوومیدانی در پاسخ به این سؤال که آیا همان 50 هزار تومان روزانه که مصوب شده است، به شما می‌دهند، گفت: بله همان 50 هزار تومان است. با فدراسیون هم صحبت کردیم که ما چون مربی نداریم و در تهران هم شرایط خوبی برای تمرین ما وجود ندارد، به همین دلیل در اصفهان بمانیم و آنها هم تا زمانی که مربی بیاید با حضور ما در اینجا موافقت کرده‌اند.

صمیمی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی برای حضور در قهرمانی آسیا عنوان کرد: با فدراسیون توافق کردیم که هر 3 نفر یعنی من و محمد و احسان حدادی در یک مسابقه مشترک شرکت کنیم و دو نفر اول به قهرمانی آسیا برود. چون در این صورت شرایط برای همه یکسان خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا اردوی خارجی باز هم در مجارستان خواهد بود یا خیر، گفت: این موضوع در اختیار مربی خواهد بود. اردوی مجارستان پیش از المپیک شرایط ایده‌آلی نداشت. به دلیل اینکه خانه اجاره کرده بودیم و همه کارها را باید خودمان انجام می‌دادیم به همین دلیل سخت بود اما باید در دوره بعدی اگر به اردوی خارجی رفتیم به دنبال اجاره هتل باشیم. چون در غیر این صورت بیشتر تمرکزمان به هم می‌خورد.

 

منبع: ورزش سه