به گزارش "ورزش سه"، صبح روز سه شنبه مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال برگزار می شود تا پس از مدت ها بلاتکلیفی ورزشکاران، تیم های ملی، اعضای فدراسیون و سایر اعضا بالاخره رییس فدراسیون مشخص شود.

مرداد ماه سال جاری ابولحسن مهدوی رییس اسبق فدراسیون از سمت خود استعفا داد تا مشکلات این رشته مهم و پراستعداد بیشتر از همیشه شود.

تیم ملی که 11 بازیکن لژیونر در بهترین تیم های اروپایی دارد از هم پاشیده شد و بازیکنان یک به یک دنبال گرفتن تابعیت های سایر کشورها بودند. سهمیه المپیک، قهرمانی در آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی از دست رفت تا اینکه فدراسیون به دست سرپرست افتاد. معمولا فدراسیون هایی که با شیوه سرپرستی اداره می شود حال و روز خوبی ندارند و تمام این اتفاقات زمانی افتادند که هندبال ایران می توانست بهترین نتایج را در بزرگترین رویدادها به دست بیاورد.

حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی،‌ کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهرداد مرتجی، میترا نوری، احمد سعادتمند، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام، ناصر قاسمی، حمید مدنی، خسرو نصیری و محمدناصر نجف‌پور برای تصدی ریاست فدراسیون هندبال پا به مجمع می گذارند اما با توجه به جریانات قبل از انتخابات این مجمع 2 کاندیدای اصلی برای ریاست دارد؛ علیرضا رحیمی و مرتضی حسن پور.

رحیمی رییس سابق فدراسیون هندبال بوده است که پس از مدت ها دوری از این رشته و فعالیت در فوتبال حالا قصد دارد یک بار دیگر به فدراسیونی که با آن خاطرات زیادی دارد بازگردد. اما در طرف مقابل حسن پور هم با برنامه هایی پا پیش گذاشته است که طرفداران خود را دارد ضمن اینکه ابوالحسن مهدوی، رییس سابق فدراسیون هندبال رسما حمایت خود را از این کاندیدا اعلام کرده است.

در هر صورت هندبال فردا دارای رییسی می شود که با برنامه و مسئولیت وظیفه دارد به تمام این حواشی و بلاتکلیفی های موجود خاتمه دهد و این رشته بسیار مهم که می تواند مثل والیبال، فوتبال و بسکتبال که رویدادهای بسیار بزرگی را تجربه کرده اند، یک بار دیگر به اوج بازگردد.