حقه زن اسکی باز در المپیک زمستانی 2018 !! عکس
الیزابت سوانی در المپیک زمستانی 2018 حضور داشته و سطح فنی بسیار پایین وی, سوژه این مسابقات شده است.

حضور الیزابت سوانی در المپیک زمستانی 2018

حضور یک اسکی‌باز مجارستانی در مسابقه‌های اسکی halfpipe بازی‌های المپیک زمستانی 2018 باعث شگفتی همه شد. این اسکی‌باز از سطح عملکرد بسیار ضعیف‌تری نسبت به دیگران برخوردار بود و حتی یک حرکت نمایشی نیز در تمامی مسابقه‌های خود انجام نداد.

بسیاری از تماشاگران المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از حضور الیزابت سوانی اسکی‌باز مجارستانی در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 تعجب کردند زیرا این اسکی‌باز به نظر در سطح بازی‌های المپیک نبوده است.

سوانی در حقیقت اهل آمریکا است و پدربزرگ و مادربزرگ او اهل مجارستان بوده‌اند به همین دلیل او با تابعیت مجارستانی خود در بازی‌های المپیک زمستانی امسال شرکت کرده است.

این اسکی‌باز ۳۳ ساله برای گرفتن مجوز حضور در بازی‌های المپیک از نبود اسکی‌باز halfpipe در کشور مجارستان استفاده کرده است. افرادی که بخواهند در المپیک شرکت کنند باید در چند رقابت جهانی بین سه نفر اول باشند. سوانی در ۱۳ رقابت که کمتر از ۳۰ شرکت کننده داشته حضور پیدا کرده است.


الیزابت سوانی در المپیک زمستانی

الیزابت سوانی در المپیک زمستانی

سوانی دوشنبه در رقابت‌های مقدماتی المپیک زمستانی ۲۰۱۸ نفر آخر شد و فینال را از دست داد. با این وجود از شب دوشنبه، شهرت زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

سوانی اولین فردی است که از کشور مجارستان در رشته اسکی المپیک شرکت می‌کند و امیدوار است که حضور او باعث الهام بخشیدن به دیگران برای شرکت در المپیک باشد.

او اظهار کرد: می‌خواهم الهام‌بخش دیگران در مجارستان و جهان باشم. شاید من پلی برای افرادی باشم که به تازگی اسکی‌ را شروع کرده‌اند. می‌توان با تجربه کم نیز در مسابقه‌ها شرکت کرد.

با همه این‌ها فدراسیون جهانی اسکی اعلام کرده است که قصد دارد سیستم انتخابی را تغییر دهد تا دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir