در پایان این مراسم هدایتی با خاکپور و درودگر به گفت و گو پرداخت و از آنها خواست که برای رساندن تیم به جایگاه اصلی اش همه تلاش خود را بکنند....
 
 
 حسین هدایتی طبق سنوات گذشته در دهه دوم ماه صفر، در حسینیه منزل خود هیات عزاداری برپا کرده و هر شب تعدادی از بزرگان و چهره های مطرح ورزش کشور در این مراسم شرکت می کنند. شب گذشته نیز کادر فنی، سرپرستی و برخی بازیکنان استیل آذین با حضور در خانه هدایتی ضمن شرکت در مراسم ایام سوگواری اباعبداالله الحسین (ع) با مالک باشگاه نیز دیدار و گفت و گو کردند.
محمد خروطی عضو هیات مدیره، محمد خاکپور سرمربی، صادق درودگر سرپرست، نمازی مربی تیم، مهدی مهدوی کیا کاپیتان و جمعی از بازیکنان از جمله حسین کاظمی، محسن خلیلی، حسن اشجاری، سوشا مکانی، حمید نشاط جو و امیر شاپورزاده در این مراسم حضور یافته و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی به عزاداری پرداختند.

در پایان این مراسم هدایتی با خاکپور و درودگر به گفت و گو پرداخت و از آنها خواست که برای رساندن تیم به جایگاه اصلی اش همه تلاش خود را بکنند. مالک باشگاه استیل آذین به بازیکنان این تیم هم گفت که از تعطیلی لیگ استفاده کرده و با همت و تلاش بیشتر تیم را از این شرایط خارج کنند. علی پروین، واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی و رئیس سابق این فدراسیون، محمد نصیری قهرمان اسبق وزنه برداری جهان و جمعی دیگر از چهره های مطرح ورزشی کشورمان با حضور در این مراسم ضمن اقامه عزای حسینی با حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین دیدار و گفت و گو کردند.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com