سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید دیدار تیمش مقابل لخویا بازی دارا و ندار بوده است.

حمید درخشان در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با تیمی بازی کردیم که میلیون‌ها تومان به بازیکنان و مربیانش پرداخت کرده است و باید به تمام بازیکنان پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک گفت.

وی ادامه داد: این پیروزی را به تمامی هواداران پرسپولیس که صبوری کردند تا این تیم از فشار خارج شود، تبریک می‌گویم. درخشان در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس با شرایط سختی که در هفته‌های گذشته تحمل کردند، اظهار کرد: آنها علی‌رغم شرایطی که طی روزها و هفته‌های اخیر تحمل کردند، هیچ چیز در زمین کم نگذاشتند و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردند. آن‌ها نشان دادند که برای موفقیت پرسپولیس با چه حرارت و تلاشی به میدان می‌روند و توانستند بازی قابل قبولی را ارائه دهند و آنچه که ما از آن‌ها خواسته بودیم را در زمین پیاده کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس با تیمی بازی می‌کرد که فوتبال را به خوبی می‌شناخت و آنچه توانسته بود در مورد آن برنامه‌ریزی کند به آن دست یافت. به تمامی هوادارانی که صبوری کردند تا پرسپولیس از فشار خارج شود تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پرسپولیس ضمن تشکر از مهدی مهدوی کیا و علی کریمی که پیش از آغاز بازی در رختکن پرسپولیس حاضر شده بودند نیز خاطرنشان کرد: از کریمی و مهدوی‌کیا قدردانی می‌کنم و از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند تشکر ویژه‌ای دارم و خوشحالم که توانستم آن‌ها را با شادمانی به خانه بفرستم.

درخشان افزود: دیدار با لخویا برای ما تفاوت بزرگی داشت. ما با تیمی بازی کرده بودیم که آمده بود فوتبال بازی کند. بسیاری از تیم‌ها می‌آیند و می‌خواهند که از پرسپولیس یک امتیاز بگیرند بنابراین با ترکیب بسته‌ای برابر ما به میدان می‌روند و پرسپولیس را به چالش می کشند. ملوان و صبا از این دسته تیم‌ها بودند و بسته بازی می‌کردند و می ‌خواستند یک امتیاز بگیرند و بروند. همه کسانی که بازی پرسپولیس را دیدند متوجه موقعیت‌های زیادی که پرسپولیس به هدر می‌داد شدند.

وی با اشاره به اینکه گل‌های پرسپولیس در دیدار مقابل لخویا تاکتیکی بود اظهار کرد: تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس برای ارائه فوتبال می‌آیند ما نیز به خوبی مقابل آن‌ها فوتبال بازی می‌کنیم و امروز هم دیدید که چه نمایشی جلوی لخویا داشتیم و از فرصت‌ها استفاده کردیم. امیدوارم در لیگ برتر هم بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و شرایط بهتری را به دست آوریم.

او ادامه داد: در بازی پرسپولیس مقابل صبا از دقیقه یک تا 90 به این تیم فشار آوردیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

درخشان با اشاره به اینکه پیش از نیمه دوم دیدار مقابل لخویا نقاط ضعف این تیم را مجددا به بازیکنان تاکید کردیم و ارزیابی خوبی از نیمه اول این دیدار داشتیم گفت: بازیکنان به خوبی به حرف کادرفنی گوش دادند و کاری که باید، انجام دادند به همین دلیل ما توانستیم سه گل با کیفیت را در این دیدار به ثمر برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه چه پیامی برای کسانی که از شما انتقاد می‌کردند دارید گفت: من پیامی برای منتقدان ندارم اما پیام من برای تمامی فوتبال کشور است و از آن‌ها می‌خواهم که صبوری کنند و اجازه دهند سرمربی انتخاب شده کارش را در تیمش انجام دهد. من هفته‌های قبل خیلی تحت فشار بودم و هر هفته اسم یک نفر را به عنوان جایگزین من عنوان می‌کردند. خیلی سخت است که در چنین شرایطی یک مربی بتواند تحت فشار روحی و روانی تمرکز کند و کار کند.

وی ادامه داد: من پوست کلفت بودم که این فشار را تحمل کردم و امروز توانستم حقانیتم را ثابت کنم. از خداوند تشکر می‌کنم که توانستم پرسپولیس را روسفید کنیم و چنین بازی با قدرتی را به نمایش بگذاریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir