پر‌سپولیس و بنیادکار ازبکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برابر بنیادکار نیاز داشت تا بدون توجه به نتیجه دیدار لخویا و النصر به مرحله بعد صعود کند. این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید و پرسپولیس با این نتیجه و با توجه به برد لخویا مقابل النصر به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

نیمه اول:

دقیقه 6: عالیشاه از سمت چپ به داخل محوطه بنیادکار نفوذ کرد که سانتر او توسط مدافعان بنیادکار از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 22: بازیکنان بنیادکار حمله ای را طرح ریزی کردند و مهاجم این تیم با سوشا مکانی تک به تک شد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد اما داور آفساید اعلام کرد و گل بنیادکار مردود شد.

دقیقه 27: نزدیک محوطه جریمه بنیادکار برروی عالیشاه خطا صورت گرفت که سانتر گابریل با ضربه سر خطرناک نوری همراه شد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: داور خطای هند بازیکن بنیادکار در سمت راست و چسبیده به محوطه جریمه را اعلام کرد که گابریل به صورت مستقیم توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 41: طارمی از پشت محوطه جریمه بنیادکار شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: گابریل از سمت چپ توپ را برروی دروازه بنیادکار ارسال کرد که توسط دروازبان بنیادکار دفع شد.

دقیقه 44: از سمت چپ توپی برروی دروازه بنیادکار ارسال شد که ضربه سر نورمحمدی کاملا خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: مهاجم بنیادکار در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی قرار گرفت که توپ او را مکانی به خوبی دفع کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: دروازبان بنیادکار برروی طارمی خطا کرد و داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 48 (گل): محمد نوری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه زد که توپ پس از برخورد با دستان دروازبان بنیادکار به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 50: مهاجم بنیادکار با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس با سوشا مکانی تک به تک شد که پس از جا گذاشتن مکانی شوت او از جلوی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: نفوذ عالیشاه از سمت راست با پاس رو به بیرون او همراه بود که توسط مدافعان بنیادکار این توپ دفع شد.

دقیقه 57: ضربه ایستگاهی محمد نوری از سمت راست محوطه جریمه بنیادکار با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 61 (گل): "رشید اف" از سمت راست و پشت مدافعان پرسپولیس نفوذ کرد و با سوشا مکانی تک به تک شد و با یک ضربه فنی دروازه پرسپولیس را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 72 (گل): نورالهی با حرکت تکنیکی خود چند بازیکن بنیادکار را پشت سر گذاشت و به نوروزی در سمت راست پاس داد که سانتر نوروزی توسط مدافعان بنیادکار به اشتباه در دروازه خودی قرار گرفت و پرسپولیس به گل دوم رسید.

دقیقه 73: محمد نوری داخل محوطه جریمه رو به بیرون به طارمی پاس داد و مهاجم پرسپولیس دروازه بنیادکار را باز کرد اما داور آفساید اعلام کرد و این گل مردود شد.

در 10 دقیقه پایانی پرسپولیس حملات پراکنده ای را روی دروازه بنیادکار ترتیب داد که این حملات برای پرسپولیس نتیجه ای در بر نداشت و بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی