طارمی صاحب سانتافه شد!
از ما نشنیده بگیرید اما فعلاً اهدای ماشین سانتافه به مهدی طارمی قطعی شده و هدایتی قول داده قبل از سفر به عربستان این خودرو را برایش بخرد.

همه چیز بعد از انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن بازی پرسپولیس و الهلال عربستان، شروع شد. همه بازیکنان غرق شادمانی و سرور بودند که طارمی وارد رختکن شد. همبازیان او که می‌دانستند بهترین بازیکن زمین شده، این جوان بوشهری را وسط حلقه و شادی خود آوردند و حسابی سر به سرش گذاشتند. اتفاقاً حسین هدایتی مالک استیل‌آذین و خریدار باشگاه پرسپولیس هم مثل چند بازی قبلی سرخپوشان به رختکن آمده بود.

در این گیر و دار رضا نورمحمدی رو به مهدی طارمی كرد و به شوخی پرسید: «مهدی، به عنوان ستاره بازی از حاج‌حسین چه ماشینی می‌خواهی؟!» مهدی طارمی كه جوان مأخوذ به حیا و سر به زیری است جوابی به این سؤال نداد ولی به جای او محمد نوری گفت: سانتافه! هدایتی كه تا این لحظه پرسپولیسی‌ها را نگاه می‌كرد بلافاصله گفت: «قبول است!»

محسن بنگر هم نه گذاشت و نه برداشت و ادامه داد: «حاجی اگر مهدی طارمی توی عربستان گل زد یك BMW X3 برایش می‌خری؟!» مالك استیل‌آذین هم با لبخند جواب داد: «نیازی به گل زدن توی عربستان نیست. همین حالا حاضرم برایش بخرم!» همه بچه‌ها خندیدند و شوخی و خنده تا لحظاتی ادامه یافت و در ادامه هدایتی از چند بازیكن پرسپولیس دعوت كرد به اتفاق او به رستوران بروند و شام را با هم صرف كنند.


از ما نشنیده بگیرید اما فعلاً اهدای ماشین سانتافه به مهدی طارمی قطعی شده و هدایتی قول داده قبل از سفر به عربستان این خودرو را برایش بخرد البته به شرطی كه این جوان جایزه سازمان لیگ را به مجتبی محرمی ببخشد.

نكته: لازم به یادآوری است مهدی طارمی در نظرسنجی سایت سازمان لیگ به عنوان مؤثرترین بازیكن فعلی پرسپولیس انتخاب شد و قرار است یك خوردوی MVM315 به عنوان جایزه از سوی اسپانسر این سازمان به وی اهدا شود. طارمی جوان پس از این اتفاق اعلام كرد قصد دارد جایزه‌اش را به مجتبی محرمی پیشكسوت باشگاه پرسپولیس اهدا كند و بلافاصله حسین هدایتی هم به او قول داد به خاطر معرفتش یك خودروی مزدا 3 برایش بخرد كه حالا تبدیل به سانتافه شده است!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir