حاشیه‌های بازی پرسپولیس و نفت
پیام صادقیان پس از نشان دادن پیراهن قرمزی که زیر لباس بازی‌اش پوشیده بود مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* پیش از ورود بازیکنان، تماشاگران و خبرنگاران به ورزشگاه، ماموران امنیتی به طور کامل آن‌ها را بازرسی کردند.

* تیم نفت از حدود ساعت 14:05 برای گرم کردن وارد زمین شد که در هنگام حضور پیام صادقیان در داخل زمین، تماشاگران این بازیکن را تشویق کردند و صادقیان هم پس از دست تکان دادن برای هواداران با دروازه‌بان‌های پرسپولیس که در داخل زمین بودند، خوش و بش کرد.

* پس از چند هفته نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند از سوی علیرضا منصوریان، بالاخره این دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش به ترکیب نفت بازگشته است.

* با توجه به اینکه لیدرهای باشگاه پرسپولیس برای زیارت به کربلای معلا رفته‌اند، تماشاگران به صورت متحد و یکپارچه بازیکن خاصی را تشویق نمی‌کنند.

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم با در دست داشتن گل به سمت تصویر بازیکن تیم امید نفت رفتند که چند هفته قبل به دلیل تصادف اعضای بدنش به بیماران اهدا شد.

* سید جلال حسینی و علی عزتی دو بازیکن باسابقه نفت که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کنند.

* قبل از شروع بازی کادرفنی نفت به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و به آن‌ها خوش‌آمد گفتند.

* پیام صادقیان که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت و با تصمیم برانکو(Branko Ivanković) از این تیم کنار رفت به سمت این مربی و کریم باقری رفت و با آن‌ها روبوسی کرد.

* مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) پس از گذشت دقایقی از نیمه نخست برای دیدن این دیدار به ورزشگاه آمد.

* هواداران پرسپولیس که تا قبل از رسیدن به گل در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی را بازیکنان تیم‌شان از دست داده بودند به شدت از عملکرد آن‌ها ناراحت بودند و برای گلزنی تیم‌شان آرام و قرار نداشتند.

* در دقیقه 24 بازی مانند هفته‌ گذشته هواداران پرسپولیس کاپیتان فقید تیم‌شان هادی نوروزی را تشویق کردند.

* لیدر باشگاه پرسپولیس که در حدود دقیقه 15 بازی با هواداران به مشکل خورده بود، توسط ماموران ورزشگاه به پایین برده شد و پس از درگیری لفظی او را از روی سکوهای ورزشگاه خارج کردند.

* حدود 200 تا 300 تماشاگر نفت تهران هم در سمت چپ سکوهای ورزشگاه حضور یافتند.

* هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی نسبت به عملکرد بازیکنان‌ تیم‌شان معترض بودند و این اعتراض خود را نسبت به تعدادی از آن‌ها نشان دادند.

* نیمه دوم دیدار پرسپولیس و نفت حاشیه‌های بیشتری نسبت به نیمه نخست در بر داشت چرا که پس از به ثمر رسیدن گل تساوی از سوی زردپوشان نفت بازیکنان در کوچک‌ترین برخوردها با یکدیگر به درگیری لفظی می‌پرداختند اما خوشبختانه کار به درگیری فیزیکی کشیده نشد.

* ماموران ورزشگاه تعداد صندلی خاصی را برای تماشاگران در نظر گرفته بودند اما تعداد زیادی تماشاگر به ورزشگاه آمده بود که نیازمند صندلی‌های بیشتری بود اما ماموران بازهم اجازه نشستن تماشاگران بر روی صندلی‌های خالی را ندادند تا هواداران ایستاده بازی را تماشا کنند.

* پیام صادقیان پس از تعویض به سمت هواداران پرسپولیس آمد و پیراهن زرد خود را بالا زد و پیراهن قرمزی را که زیر لباس بازی‌اش پوشیده بود به هواداران نشان داد که این موضوع باعث تشویق او از سوی آن‌ها شد. در همین لحظه نفتی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند و ابراز علاقه پیام صادقیان به پرسپولیس هم به پایان رسید.

* پیش از این علی کریمی زمانی که با پیراهن استیل آذین مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود پس از اینکه با کارت قرمز مسعود مرادی از زمین اخراج شد، پیراهن بازی‌اش را درآورد که زیر آن لباس قرمزرنگی پوشیده بود و این حرکت با تشویق شدید هواداران پرسپولیس همراه شده بود.

* همچنین در صحنه‌ای علیرضا منصوریان نسبت به قضاوت داور انتقاد کرد که این موضوع مورد حساسیت هواداران پرسپولیس قرار گرفت و او را هو کردند. تعداد هواداران در ورزشگاه به حدود 8 هزار نفر می‌رسید.

* در پایان بازی هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به فرصت‌سوزی‌های بازیکنان تیمشان معترض بودند و به طور مشخص به چند بازیکن اعتراض کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir