نتیجه دیدار پرسپولیس و سپاهان
پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نتیجه پرسپولیس و سپاهان:

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 9(گل): در حالی که دو تیم در حال محک زدن همدیگر بودند، کرنر ارسالی بازیکنان سپاهان از سمت راست با ضربه سر 'فوزیل موسی اف' همراه شد تا گل اول سپاهان خیلی زود به ثمر برسد.

دقیقه 35: بار دیگر کرنر ارسالی بازیکنان سپاهان از سمت راست با ضربه سر موسی اف همراه شد اما این بار ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس در این نیمه در حمله سازی و رساندن توپ به محوطه جریمه سپاهان ناموفق بودند. در مقابل سپاهانی ها با اداره بازی و جنگندگی در میانه میدان توانستند بازی را در دست بگیرند و به لطف گل زود هنگام خود با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

دقیقه 50(گل): سانتر فرشاد احمدزاده از سمت راست با ضرب سر تکنیکی علی علیپور که در نیمه دوم به میدان آمده بود همراه شد که این ضربه به گوشه دروازه سپاهان رفت و رحمان احمدی فقط ورود توپ به دروازه اش را مشاهده کرد.

دقیقه 51: حرکت تکنیکی طارمی باعث شد تا در محوطه جریمه علیپور صاحب توپ شود ولی شوت او را احمدی جمع کرد تا دومین موقعیت خطرناک پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 55: کرنر ارسالی بازیکنان سپاهان در تیر دوم به خلعتبری رسید اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: بازیکنان سپاهان با حرکات ترکیبی و تیمی حمله ای را ترتیب دادند اما در ضربه آخر بی دقت عمل کردند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65(گل): حرکت سریع رسول نویدکیا از سمت راست با پاس عرضی او به پریرا همراه شد. پریرا که تنها در محوطه جریمه مقابل دروازه پرسپولیس قرار گرفته بود با ضربه فنی دروازه را باز کرد.

دقیقه 72: شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75(گل): سانتر بابک حاتمی توسط مدافعان سپاهان دفع شد اما توپ برگشتی در محوطه جریمه به کامیابی نیا رسید و او هم با یک شوت محکم دروازه سپاهان را باز کرد تا این دیدار بار دیگر مساوی شود.

دقیقه 77: طارمی از میانه های میدان با حرکت تکنیکی‌اش دو مدافع سپاهان را جا گذاشت و هنگامی که پشت محوطه جریمه با دروازه بان سپاهان تک به تک شد توسط پادوانی با خطا متوقف شد. داور مسابقه پس از این خطا پادوانی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

دقیقه 78: رامین رضاییان ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه را فنی و خطرناک زد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: حرکت خوب عالیشاه و پاس او به علیپور باعث شد تا او در ادامه طارمی را در محوطه شش قدم صاحب توپ کند اما ضربه فنی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت پرسپولیس از دست برود.

بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم بازی برتری نسبت به سپاهانی ها ارائه دادند و در 10 دقیقه پایانی که سپاهان 10 نفره بازی را دنبال می کرد فشار حملات پرسپولیس بیشتر شد اما از موقعیت های خود نتوانستند استفاده کنند تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی