اختلافات بد موقع در پرسپولیس، هدایتی و خمارلو
اختلافات دو طیف مدیریتی در باشگاه پرسپولیس در حساس ترین زمان ممکن سرباز زد.

خبرهای تکان دهنده هدایتی درباره بمب نقل و انتقالات

 در سال های اخیر،اگر در استقلال صحبت از روزهای موفق نقل و انتقالات می شود،هواداران این تیم از علی فتح الله زاده و علی نظری جویباری یاد می کنند،در پرسپولیس هم چنین نگاهی به حسین هدایتی و البته علی اکبر طاهری وجود دارد.در این میان،هر چقدر طاهری علاقه دارد در آرامش و سکوت کارها را پیش ببرد و در لحظه آخر با لبخندی ملیح از عضو جدید پرسپولیس رونمایی کند،طرفداران پرسپولیس،حسین هدایتی را به سورپرایزهایش در روزهای پرتب و تاب نقل و انتقالات می شناسند و بمب هایی که منفجر می کند.

 

حالا اما در روزهای حساس نقل و انتقالات نیم فصل،در شرایطی که پرسپولیس برخلاف فصل گذشته رقابت های آسیایی را هم نزدیک می بیند،شکاف میان طیف مدیریت اجرایی باشگاه و حسین هدایتی افزایش یافته؛اتفاقی که قطعا خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نیست.

 

آغاز درگیری با اظهارنظر دوست نزدیک

ماجرا این بار از جایی آغاز شد که یکی از دوستان نزدیک حسین هدایتی خبر توافق باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی را داد.اتفاقی که کمی بعدتر با واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

پندار خمارلو در واکنش به این موضوع عنوان کرد:هر خبری که بشود، ما خودمان از طریق سایت باشگاه آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.هدایتی اصلاً قراردادی با باشگاه ندارد که بخواهد کارهای این‌چنینی انجام بدهد. ما یک قرارداد با شرکتی تبلیغاتی داریم که شرکت استیل‌آذین هم زیر نظر آنها است. کل فضای تبلیغاتی ما را این شرکت انجام می‌دهد. ایشان نقشی در نقل و انتقالات باشگاه ندارند. ما نمی‌دانیم که ایشان خارج از چارچوب باشگاه و به صورت شخصی چه کارهایی انجام می‌دهد، اما آنچه که برای ما مشخص است این است که هزینه‌های ما را آن شرکت تبلیغاتی می‌دهد و ما با آنها طرف هستیم.

 

نخستین واکنش هدایتی

به دنبال این مصاحبه،گروهی از هواداران پرسپولیس به صفحه حسین هدایتی در اینستاگرام رفتند و انتقادات تندی را نسبت به وی مطرح کردند.

اتفاقی که حالا،با واکنش عابر بانک روبرو شده است؛

 

هدایتی در پرسش و پاسخ با هواداران پرسپولیس عنوان کرد:خمارلو می‌تواند بدون اجازه مسئولی چنین مصاحبه و دروغی را ‌بگوید؟ برخی توهین هواداران را تحمل کردم و حرفی نزدم ولی این توهین و دروغ و تهمت از باشگاه قابل تحمل نیست.

1116264_843.jpg

 

 

او در ادامه حتی از میلیاردها پولی سخن گفته که بابت نقل و انتقالات به حساب باشگاه واریز کرده است؛

 امسال بهترین ها جذب شدند، رسید دریافتی های میلیاردی که دو بامداد و روز تعطیل مراجعه می‌کردید را منتشر کنم؟از خدا نمی ترسید؟اکنون تکذیب می‌کنید؟

 

1116265_280.jpg

 

افشاگری درباره نقل و انتقالات گذشته

هدایتی که ظاهرا از برخی اتفاقات حول و حوش باشگاه ناراحت است،در ادامه دست به افشاگری می زند و پیرامون جای پایش در نقل و انتقالات گذشته کدهایی می دهد.

 

این قسمت حرف های او را بخوانید:

1116266_523.jpg

 

این جمله هدایتی شاید یکی از مهم ترین بخش های حرف های او باشد؛

 امان از روزی که حقایق باشگاه را مستند بگویم، از خارجی پارسال تا گولچ و دو اوکراینی که تست ندادند و جذب شدند.

1116267_864.jpg

 

 

ناامید از جذب بمب نقل و انتقالات

 سکانس پایانی حرف های تکان دهنده هدایتی،اما نامیدی محض او نسبت به روند نقل و انتقالات است. او گفته که سروش رفیعی آماده امضا قرارداد با پرسپولیس است اما کسی نیست با این بازیکن صحبت کند.ادعایی عجیب که مشخص نیست چه مستنداتی درباره آن وجود دارد.

هدایتی در این باره عنوان کرد:امشب وقتی با سروش صحبت کردم فهمیدم آقایان چقدر بی توجه هستند. مشکل پایان خدمت سروش حله، بگید دنبال کی بگرده بره امضا کنه دریغ از یک تماس، البته فقط جناب برانکو با ایشان صحبت کرده و خواسته به پرسپولیس بیاد اما ایشان یا یک هوادار که نمی‌تواند قرارداد امضا کند.

 1116268_928.jpg

 

 

بمب قرمزها خنثی می شود؟ 

در حالیکه برخی شایعات از ناراحتی برانکو بابت روند نقل و انتقالات تیم حکایت دارند،از دست رفتن سروش رفیعی که هواداران پرسپولیس نسبت به وی در این مدت علاقه زیادی نشان داده اند بدون تردید خبر بدی محسوب می شود.باید دید روند پرسپولیس در بازار پرسر و صدای نقل و انتقالات در نهایت به کجا می رسد و آیا پادرمیانی برخی نزدیکان دو طیف باعث از بین بردن شکاف فعلی می شود یا نه. 

 

منبع: کاپ