باخت شهرآورد همه نقشه‌های بازیکنان پرسپولیس برای خوشحالی دسته جمعی پس از گل را نقش بر آب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیسی‌ها قبل از شهرآورد 84 آن قدر از برد خود مطمئن بودند که حتی برنامه‌های خاصی برای شادی پس از گل چیدند!

 

در این میان مهدی طارمی قصد داشت با زدن 2 گل به مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال تهران، عدد 4 را به تماشاگران نشان داده و برای همیشه این عدد را از کری‌خوانی آبی‌ها پاک کند!

 

اما شادی جالب‌تر را قرار بود چند پرسپولیسی انجام دهند. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و یکی، دو بازیکن دیگر که خیلی با یکدیگر رفاقت صمیمانه‌ای دارند، تصمیم گرفته بودند با عینک شادی کنند!

 

قرار بود در صورت گلزنی یکی از این بچه‌ها، دوستی که از قبل هماهنگ کرده بود از روی نیمکت پرسپولیس عینکی در اختیار آنان قرار بدهد و...

 

باخت شهرآورد همه نقشه‌های پرسپولیس را نقش بر آب کرد. گل اول را سروش رفیعی زد که خیلی قاطی شادی گل بچه‌ها نبود و گل دوم پرسپولیس هم در شرایطی توسط سیدجلال حسینی به ثمر رسید که سرخپوشان هنوز یک گل عقب بودند و خوشحالی دلیلی نداشت!

 

کسانی که تمرینات اخیر پرسپولیس پس از ناکامی مقابل استقلال را دیده‌اند، تعریف می‌کنند به قدری بازیکنان این تیم پکر هستند تو گویی خاک مرده در محل تمرین پاشیده‌اند!

 

منبع: خبر ورزشی