دایی مرا به فوتبال آورد و در مکتب ایشان برای پرسپولیس بازی کردم
محمدرضا خانزاده مدافع سیاه‌جامگان در رویارویی با علی دایی سرمربی سابقش در پرسپولیس بهترین بازی‌اش را به نمایش گذاشت.

خانزاده و رویارویی با مربی سابق

خانزاده درباره رویارویی با مربی سابقش در پرسپولیس گفت: دایی من را به فوتبال آورد و افتخار می کنم در مکتب او به فوتبال معرفی شدم. از ایشان بابت زحماتی که در زمان حضور در پرسپولیس کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

وی در خصوص رویارویی با نفت‌تهران گفت: بازی خوب و جانداری بود. ما می‌توانستیم نفتی‌ها را شکست بدهیم اما متاسفانه به مانند 3 دیدار قبلی با پنالتی‌ای که داور برای حریف گرفت گل مساوی را خوردیم و نتوانستیم امتیازات کامل بازی را به دست بیاوریم.

 

او در پاسخ به سوالی که سیاه‌جامگان نباید فرصت‌سوزی کند و این 5 بازی برایشان حکم فینال را دارد می‌گوید: ما به تیم‌های دیگر کاری ندارم و فقط تلاش می‌کنیم که از هر بازی با امیتاز بیرون بیاییم دیگر بقیه‌اش دست خداست. به اعتقاد من فرصت جبران هست و فقط باید سعی کنیم از موقعیت‌هایی که در بازی به دست بیاوریم بهترین استفاده را ببریم.

 

مدافع سیاه‌جامگان درباره عدم حضور میلاد میداوودی در تمرینات و بازی‌ها هم خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چه شده و هیچ اطلاعی هم درباره رفتن میلاد ندارم. او یکی از بهترین دوستان من است در ضمن او فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

 

خانزاده در پایان در رابطه با بازی‌شان مقابل استقلال‌خوزستان هم گفت: بازی با استقلال‌خوزستان هم مانند همه مصاف‌های ماست، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

منبع: جام نیوز