حرکت چراغ خاموش پرسپولیس در جذب بازیکن
 از شاهین ثاقبی و مهدی ترابی نام می برند و گفته می شود پرسپولیس در تلاش برای جذب این بازیکنان می باشد.

شاهین ثاقبی و مهدی ترابی دو بازیکن مد نظر پرسپولیس

برانكو ایوانكوویچ در فصل شانزدهم مثل لیگ قبلی، تماماً تفكرات تهاجمی داشت و بابت همین بود كه سرخپوشان با بیشترین برد، بیشترین گل زده، كمترین شكست (در این بخش به همراه تراكتورسازی)، كمترین گل خورده، معرفی آقای گل لیگ و... توانست به قهرمانی لیگ برسد اما انگار برانكو هنوز از شرایطی كه تیمش دارد، راضی نیست زیرا برای تقویت خط حمله و هافبك‌هایش به دنبال جذب 3، 4 بازیكن جدید افتاده است.

مدیران باشگاه نیز با چراغ خاموش در پی آن هستند تا خواسته‌های برانكو را برآورده كنند. البته جذب گادوین منشا، كه احتمالاً برای قطعی شدن آن باید منتظر اتفاقات جدیدی باشیم، یكی از مهم‌ترین خریدها بود اما بد نیست بدانید پرسپولیسی‌ها در پی جذب دو وینگر سرعتی و تكنیكی به خواسته برانكو افتاده‌اند.

نفر اول شاهین ثاقبی است. مهاجمی كه با درخشش در تراكتورسازی تبریز به فوتبال ایران معرفی شد و با پیراهن تراكتور، هم به استقلال گل زده بود و هم پرسپولیس اما این بازیكن در لیگ قبلی به باشگاه تحت قراردادش یعنی ملوان پیوست و گفته می‌شود هنوز تا یك فصل دیگر با ملوان قرارداد دارد. برانكو در لیگ قبلی نیز ثاقبی را می‌خواست اما ملوانان به این بازیكن رضایتنامه و مجوز جدایی ندادند. دلیل‌شان هم این بود كه اولاً ملوان به تمام مهره‌هایش در راه صعود به لیگ برتر احتیاج دارد و در ثانی شاهین می‌توانست برای طی كردن دوران سربازی خود در ملوان بماند اما تصمیم گرفت راهی تراكتورسازی شود و حالا باید تنبیه شود! با این حساب مشكلات شاهین برای پیوستن به پرسپولیس زیاد است و شاید این بازیكن تا پایان فصل آینده نیز در ملوان و لیگ یك بماند. شاهین وینگر راست است و می‌تواند در سمت چپ خط حمله نیز بازی كند.

اما نفر دوم مهدی ترابی است. این بازیكن نیز می‌تواند در پست وینگر چپ و حتی راست بازی كند. او ملی‌پوش بوده و گل ملی نیز دارد. ترابی از لحاظ اخلاقی و فنی مورد پسند همه اهالی فوتبال است و تا وقتی مصدوم نشده بود، سایپا روند خوبی در امتیاز‌‌گیری داشت اما وقتی ترابی مصدوم شد، سایپا تا یك قدمی سقوط پیش رفت و در نهایت با بازگشت این بازیكن ماندنی شد. ترابی اما همچنان تحت قرارداد باشگاه سایپاست و پرسپولیسی‌ها كه باب مذاكرات را به تازگی با این باشگاه باز كرده‌اند، برای جذب ترابی كار بسیار سختی دارد.
حتی در این بین، علی پروین، پیشكسوت پرسپولیس كه رابطه بسیار خوبی با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا، دارد نیز وارد عمل شده تا كار برای انتقال ترابی به پرسپولیس تسهیل شود اما هنوز پاسخ درست و حسابی به پرسپولیسی‌ها داده نشده است. ترابی و ثاقبی، دو وینگر مد نظر برانكو هستند و او از باشگاه خواسته مذاكرات برای جذب این دو نفر را ادامه دهند و این در حالی است كه پرسپولیسی‌ها همین حالا نیز وینگرهای قدرتمندی مثل فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری و حتی احسان علوان‌‌زاده را دارند و مشخص نیست برانكو چه برنامه‌ای برای فصل آینده در ذهنش دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی