واقعیت های پنهان در مورد سروش رفیعی و پرسپولیس
گفته می شود سروش رفیعی شاید به پرسپولیس برگردد و با این تیم قرارداد امضا کند!

پایان ماجرای سروش رفیعی و الخور قطر؟

محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «من با رفیعی حرف زدم و قرار شد طی یکی، دو روز آینده ما او را ببینم و صحبت کنیم. حرف‌هایی مطرح شده که فکر می‌کنم امیدی برای بازگشت رفیعی وجود داشته باشد.»

خاطرتان باشد چند روز قبل هم «حمدوسمال» مدیر باشگاه الخور قطر اعلام کرد هنوز هیچ قراردادی با سروش رفیعی امضا نشده و مادیسون برزیلی تنها لژیونر آنهاست! اگر شما هم کنجکاوید که بدانید بالاخره برای شماره ۷ پرسپولیس چه اتفاقاتی افتاده است تا انتهای این گزارش ما را همراهی کنید.

اختلاف بر سر مبلغ قرارداد

شنیدیم باشگاه الخور مبلغ ۴۶۰ هزار دلار را ابتدا پیشنهاد داده که مورد پذیرش سروش و مدیربرنامه‌هایش قرار نگرفت. در ادامه باشگاه قطری مبلغ پیشنهادی را ۱۴۰ هزار دلار دیگر افزایش داده و به ۶۰۰ هزار دلار رساند که بازهم شماره ۷ نپذیرفت. سروش رفیعی خواستار ۸۰۰ هزار دلار شده اما باشگاه قطری زیربار نرفته است. از قرار معلوم این مذاکرات به نتیجه نرسید و سروش هم بدون امضای قرارداد به شیراز برگشت.

تماس ترکاشوند با سروش

ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس وقتی متوجه شد سروش رفیعی بدون عقد قرارداد به ایران بازگشته با او تماس گرفت. شماره ۷ پرسپولیس هم آنچه بین او و باشگاه الخور گذشته را تلفنی بیان کرد و در پاسخ به درخواست ترکاشوند برای مذاکره حضوری گفت که اول تیر به تهران می‌آید! البته معاون اقتصادی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خواستار آن شد که این جلسه زودتر برگزار شود.

برانکو هم OK داد

یکی از نگرانی‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفت احتمالی برانکو با بازگشت سروش رفیعی بود. مرد کروات دیروز صبح به تهران بازگشت و در گفت‌وگو با دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس خواهان مذاکره با سروش رفیعی شد. شنیدیم برانکو به طاهری و ترکاشوند اطلاع داده که اگر سروش را برگرداندید آنگاه می‌توانید قید بشاررسن را بزنید!»
این هافبک طراح عراقی چندصد هزار دلار می‌خواهد در حالی که سروش رفیعی کارآیی بیشتری دارد و بالطبع سرمربی پرسپولیس بدش نمی‌آید بار دیگر با شماره ۷ کار کند.

ماجرای سروش با رضاییان فرق می‌کند!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برانکو اعتقا دارد سروش رفیعی بازیکن آزاد بوده و شرایط او با سال گذشته رامین رضاییان فرق می‌کند.
مرد کروات کوچک‌ترین دلخوری از سروش رفیعی ندارد چون او به عنوان بازیکن آزاد می‌توانسته با هر باشگاهی مذاکره کند. اما رامین رضاییان در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته جواب تلفن برانکو و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس را نداد و همین اقدام باعث دلخوری شدید مرد کروات و حتی اخراج مدافع راست ملی‌پوش شد.

چراغ سبز برای وصول طلب؟!

سروش رفیعی هم مثل اغلب بازیکنان پرسپولیس چند درصد از مبلغ قراردادش به همراه پاداش قهرمانی را از باشگاه طلب دارد. برخی‌ها معتقدند این بازیکن با قطری‌ها به توافق رسیده است اما به مسئولان باشگاه پرسپولیس چراغ سبز نشان داده که مطالبات فصل گذشته خود را وصول کند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir