پرسپولیس 6 میلیارد بدهی خود را یکجا پرداخت کرد
پرسپولیس یکجا 6 میلیارد تومان به دستیاران ژوزه پرداخت کرد و حالا باید حدود 5 میلیارد تومان دیگر نیز به مانوئل ژوزه پرداخت کند!

پرداخت بدهی به دستیاران ژوزه

پرسپولیس بدهی خود به دستیاران مانوئل ژوزه را پرداخت کرد.

محممدعلی ترکاشوند در این باره می گوید:« متاسفانه همه تلاش ما برای آنکه بدهی دستیاران ژوزه را به صورت اقساط پرداخت کنیم به نتیجه نرسید و تمامی پول به طورت یکجا به حساب آنها واریز شده و ظرف دو روز آینده قابل برداشت است. برای تامین پول بدهی دستیاران ژوزه با کمک 400 میلیون تومانی هواداران فهیم پرسپولیس و البته حمایت اسپانسر جدید باشگاه مواجه شدیم و حالا باید خود را آماده کنیم تا بدهی مانوئل ژوزه را پرداخت کنیم.»

مدیر اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره میزان بدهی دقیق مانوئل ژوزه و اینکه باشگاه تا چه زمانی فرصت دارد تا این پول را بدهد، گفت: «در نامه‌ای که آمده و البته من موفق نشدم آن را مورد مطالعه قرار بدهم و تنها براساس شنیده‌های خود حرف می‌زنم مبلغی بین یک میلیون و دویست هزار یورو تا یک میلیون و 300 هزار یورو میزان بدهی ژوزه است. اینکه باشگاه چقدر زمان دارد تا این بدهی را بدهد را نمی‌دانم اما باید این بدهی را هم به صورت یکجا بدهیم و برای مربی که نیم فصل در تیم سرمربیگری کرده 6 میلیارد تومان پرداخت کنیم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی