اختلاف 2میلیارد و 500 میلیون تومانی قرارداد علی علیپور و منشا!
علی علیپور آقای گل لیگ همچنان در انتظار افزایش رقم قرارداد خود با پرسپولیس است.

قرارداد علی علیپور با پرسپولیس 360 میلیون تومان!

مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس در عقد قرارداد مالی با بازیکنان خود توازن مالی را رعایت نکرده‌اند و همین عامل باعث نارضایتی یکی از آنها شده است.

شاید برای خیلی از هواداران پرسپولیس غیر قابل باور باشد که قرار علی علیپور با پرسپولیس در فصل جاری 360 میلیون تومان است. قراردادی که قبل از آغاز فصل پیش بسته شد و مدت آن هم 4 سال است.

در آن مقطع علیپور به خاطر مسائل شخصی نیاز شدید به پول داشت و مدیران وقت باشگاه پرسپولیس به شرطی حاضر شدند مشکل مالی علیپور را حل کنند که او قراداد 4 ساله با رقم 300 میلیون (همراه با سالی 20 درصد افزایش) امضا کنند.

همان مدیران پرسپولیس در ابتدای این فصل با منشا قراردادی به مبلغ 550 هزار یورو امضا کردند. قراردادی که دو ساله بوده و این مبلغ برای هر فصل است. در حال حاضر در کشورمان یورو 5500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که با این حساب قرارداد منشا تقریبا 100 میلیون کمتر از 3 میلیارد تومان است.

اگر بخواهیم قرارداد منشا و علیپور را با هم مقایسه کنیم بین آنها تقریبا دو میلیاردو پانصد میلیون اختلاف است.

اختلافی که دلخوری علیپور را در پی داشته و او مدت‌هاست که از مدیران باشگاهش خواسته قراردادش را افزایش دهند که خواسته او تا به امروز اجرا نشده است.

البته قرار است گرشاسبی خواسته علیپور را در این فصل یا حداقل فصل آینده عملی کند تا او با روحیه و انگیزه بیشتری برای تیمش بازی کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی