اقدام زیبای برانکو که نشان دهنده حرفه ای بودن وی است
برانکو هنوز از پرسپولیس بابت قرارداد فصل گذشته‌اش طلب دارد و بدون دریافت آنها با سرخپوشان دو ساله تمدید کرد.

برانکو بدون تسویه تمدید کرد

در حالی كه جدایی طارمی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به‌واسطه عدم صداقت مدیرعامل قبلی پرسپولیس و همچنین شكایت ریزه‌اسپور كار را برای این باشگاه و هوادارانش سخت كرده بود و به‌نظر می‌رسید پرسپولیس دوران افول را آغاز خواهد كرد، برانكو با چنین فرضیه‌ای بنا به آنچه كه نزدیكانش می‌گویند قراردادش را با پرسپولیس تمدید كرد تا به باشگاه و بازیكنان شوك مثبت بدهد.

گویا او در جمع نزدیكانش دلیل تمدید قراردادش با پرسپولیس را آن هم در شرایطی كه طلبش از پرسپولیس بابت دو فصل اخیر وصول نشده، همین موضوع را عنوان كرده كه الان تیمش در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برده است و او با این كار خواسته تا به شاگردانش شوك مثبت بدهد.

بنا به آنچه كه از درون باشگاه پرسپولیس به بیرون درز كرده، برانكو بدون دریافت مطالبات گذشته‌اش برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید كرده اما آنچه كه باعث این اتفاق شده، رفتار صادقانه گرشاسبی با او بود. كاری كه طاهری در طول مدت مدیریتش در پرسپولیس با برانكو و دستیارانش انجام نداد.

یك فرد مطلع در این باره می‌گوید: «گرشاسبی تمام اسناد پرداختی به برانكو را از حسابداری باشگاه بیرون كشیده و تمام مطالبات سرمربی پرسپولیس را شفاف و روشن «های‌لایت» كرده است. گرشاسبی همچنین با قاطعیت خطاب به برانكو اعلام كرده كه قطعا اولویت او پرداخت طلب‌های گذشته برانكو است.

برانكو هم وقتی می‌بیند كه گرشاسبی تمام تعهدات باشگاه به دستیاران برانكو را صفر كرده و آنها طلبی از باشگاه ندارند و حتی گلر كروات پرسپولیس تا عید ۹۷ قراردادش را دریافت كرده است، می‌پذیرد كه فرق زیادی بین طاهری و گرشاسبی است و به همین دلیل قراردادش را تمدید می‌كند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir