معارفه آنچلوتی
کارلو آنچلوتی که فصل گذشته با پاری سن ژرمن به عنوان قهرمانی لوشامپیونا دست یافته بود با سران رئال مادرید به توافق رسید تا جانشین ژوزه مورینیو شود.
کارلو آنچلوتی سرمربی فصل گذشته پاری سن ژرمن ظهر چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور خبرنگاران به عنوان سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید معرفی شد.

 کارلو آنچلوتی که فصل گذشته با پاری سن ژرمن به عنوان قهرمانی لوشامپیونا دست یافته بود با سران رئال مادرید به توافق رسید تا جانشین ژوزه مورینیو شود. پل کلمنت و زین الدین زیدان دستیاران آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید خواهند بود.

آنچلوتی که در مراسم معارفه اش کمی احساساتی شده بود اعلام کرد از اینکه سرمربی بهترین باشگاه فوتبال اروپا شده بسیار خوشحال است. در ادامه گزارش تصویری مراسم معارفه آنچلوتی را مشاهده می کنید:



آنچلوتی در حضور خبرنگاران و برخی هواداران وارد سالن کنفرانس شد.


 فلورنتینو پرز در کنار آنچلوتی با پیراهن رئال که نام سرمربی ایتالیایی روی آن نوشته شده است.



 از چپ به راست: زین الدین زیدان (دستیار آنچلوتی)، کارلو آنچلوتی (سرمربی رئال)، فلورنتینو پرز (رئیس رئال) و فرناندو فرناندز تاپیا (نایب رئیس رئال)



 سرمربی اسبق پاری سن ژرمن، چلسی و میلان این بار در سانتیاگوبرنابئو روی نیمکت یکی از پرافتخارترین تیم‌های اروپا خواهد نشست.



 آنچلوتی اعلام کرد زیدان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده و از اینکه روی نیمکت رئال با او همکاری می کند بسیار خوشحال است.
 

 سرمربی ایتالیایی تابلو پشت در دفتر کار خود در باشگاه رئال مادرید را نصب می کند.



 ژست معروف آنچلوتی این بار در نخستین کنفرانس خبری او به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید.



 آخرین قهرمانی رئال در اروپا با ضربه تماشایی این چهره به سمت دروازه لورکوزن در فینال سال 2002 به دست آمد، او این بار در سمت کمک مربی امیدوار است با رئال قهرمان اروپا شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی:
بازدید آنچلوتی از امکانات رئال+ عکس
دیدار رئیس جمهوری تاتارستان با دایی و رویانیان
درخواست استقلال از فدراسیون
نکونام با استقلال به توافق نرسید
بازگشت رویانیان به ایران لغو شد