نجات معجزه آسای خانم گزارشگر در یک مسابقه فوتبال + عکس
خانم گزارشگر 23 ساله که به تیم مورد علاقه اش تعصب خاصی دارد به روش جالبی متوجه سرطان پوستش شد.

این گزارشگر تعریف می کند که در روزی که گزارش یک مسابقه فوتبال را برعهده داشته است، تیم مورد علاقه او شکست می خورد و او از شدت عصبانیت کتی را که روی لباسش پوشیده درآورده و به زمین پرت می کند. در ردیف عقب تر وی، یک خانم دکتر متخصص پوست نشسته بوده که متوجه ضایعه ای روی شانه وی می شود که به نظر خانم دکتر مشکوک بوده است.

خانم گزارشگرخانم گزارشگر که در مسابقه فوتبال متوجه سرطانش شد

خانم دکتر قصد داشته که این موضوع را با وی مطرح کند اما در شلوغی انتهای بازی و در ازدحام جمعیت او را گم می کند. وقتی که خانم دکتر پس از بازگشت به منزل این مسئله را با خانواده خودش در میان می گذارد، خانواده وی به دلیل شناختی که از برنامه های تلویزیونی این گزارشگر داشته اند ایشان را شناسایی کرده و شماره تماس او را پیدا می کنند و با وی تماس می گیرند. در نهایت او به مرکز سرطان M.D Anderson  مراجعه کرده و تحت عمل جراحی قرار می گیرد و بیماری او سرطان دانه های رنگی پوست (ملانوما) در مرحله اول تشخیص داده می شود.

جالب است که بدانید این بیماری در صورت پیشرفت به مراحل بالاتر بسیار خطرناک و کشنده است و در حقیقت علاقه او به فوتبال و تیم مورد علاقه اش و البته هوشیاری و دلسوزی پزشک علاقه مند به فوتبال، زندگی او را به طرز معجزه آسایی نجات داده است.

دکتر نسرین السادات علوی


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ