بلاتر خود را همانند "بز کوهی" دانست
بلاتر رئیس کنونی فیفا خود را همانند "بز کوهی" دانست که به بالا رفتن خود ادامه می‌دهد و کسی نمی‌تواند سد راهش شود.

"سپ بلاتر"(Sepp Blatter) از سال 1998 تاکنون ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال را برعهده دارد. او چهار سال قبل بعد از آن که برای چهارمین بار به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد، تاکید کرد که این آخرین باری است که خود را در این پست می‌بیند اما این پیرمرد سوئیسی دست‌بردار نیست و به نظر می‌رسد که چهار سال دیگر نیز ریاست فیفا را برعهده خواهد داشت.

پیش از این "لوئیس فیگو" و "فان‌پراگ" هلندی خواستار کناره‌گیری "بلاتر" از کرسی ریاست فیفا شدند اما او این کار را نکرد و الان همراه با شاهزاده "بن حسین" دو نامزد نهایی پیروزی در انتخابات فیفا هستند.

"بلاتر" درباره این سوال که آیا با توجه به سن و سال بالایی که دارد زمان آن نیست که بازنشسته شود، توصیف جالبی به کار برد و پاسخ داد: من مانند بز کوهی هستم. جلو می‌روم و جلو می‌روم و جلو می‌روم. کسی نمی‌تواند من را متوقف کند. به پیشروی و بالا رفتن خود ادامه می‌دهم؛ بدون آن که مشکلی ایجاد و یا کسی سد راه من شود.

رئیس سوئیسی فیفا در ادامه سخنانش خود را فردی ساده دانست و گفت: وقتی به زادگاهم برمی‌گردم نخستین کاری که انجام می‌دهم رفتن سر قبر خانواده‌ام است. من آدم ساده‌ای هستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir