تساوی یاران جباری برابر یاران تیموریان
دربی ایرانی های لیگ ستارگان قطر برنده نداشت و جدال تیم آندرانیک تیموریان با مجتبی جباری با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته نهم لیگ ستارگان قطر با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن الأهلی(Al Ahli) در ورزشگاه خانگی ام صلال(Umm Salal) به میدان رفت. الاهلی در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود پیش بود گل تساوی را دریافت کرد و نتوانست سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

این دیدار یکی دیگر از دربی‌های ایرانی های لیگ ستارگان قطر بود. آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای ام صلال بازی کرد و از طرف دیگر هم مجتبی جباری در ترکیب الأهلی به میدان رفت که در نهایت این دیدار برنده نداشت.

تک گل الأهلی را در این بازی 'مشعل عبدالله' در دقیقه 33 به ثمر رساند اما ام صلال در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد و 'ساگوبو' آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان زلاتکو کرانچار(Zlatko Kranjčar) نتوانند سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

آندرانیک تیموریان در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفت. او در نیمه دوم وارد بازی شد و یک کارت زرد هم دریافت کرد اما مجتبی جباری از همان ابتدا در ترکیب اصلی الأهلی به میدان رفت اما در دقیقه 67 از بازی تعویض شد.

الأهلی با این تساوی که به دست آورد 35 امتیازی شد و در همان رده ششم جدول رده بندی باقی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir