زهرا نعمتی سفیر جهانی انجمن حمایت از بیماران سرطانی شد
زهرا نعمتی از این پس با عنوان سفیر جهانی انجمن خیریه یاس کرمان و در جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مسابقات شرکت می کند.

مراسم امضای تفاهم نامه میان زهرا نعمتی و انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطانی یاس کرمان، در استانداری کرمان انجام شد و از این پس وی به عنوان سفیر این انجمن در مسابقات جهانی حضور می یابد.

نعمتی گفت: از قبل فعالیت هایی در خصوص حمایت از بیماران مبتلا به سرطان داشتم و معتقدم هر قدمی که برای مردم کشورم بردارم، باعث افتخار است و دعای خیر مردم و انرژی مثبتشان همیشه به من کمک کرده است.

بانوی طلایی رقابت های پارالمپیک لندن، خاطرنشان کرد: عنوان سفیر جهانی به این معنا است که باید این پیام به همه مردم دنیا منتقل شود که هر کس می تواند به سهم خود از بیماران مبتلا به سرطان حمایت کند و در اولین گام فکر می کنم راهکارهای پیشگیری از ابتلا به سرطان می تواند راه گشا باشد و در گام دوم حمایت از افرادی که مبتلا شده اند و ایجاد امید به زندگی در آنها اقدام مهمی است.

دارنده سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو، افزود: در بسیاری از سرطان ها افراد عضوی از دست داده و به دنبال آن معلول می شوند، بنابراین می‌توان این پیام را نیز به آنها منتقل کرد که با شرایط جدیدشان نیز می توانند شاد و امیدوار زندگی کنند و ورزش برای این افراد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نعمتی که به تازگی از تمرینات آماده سازی مسابقات المپیک به کرمان بازگشته است، از اول بهمن برای دور جدید اردوهای آمادگی عازم قشم خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir