دیوید بکام به دنبال جذب روبرتو کارلوس
دیوید بکام تلاش می کند تا روبرتو کارلوس را به عنوان سرمربی تیم میامی آمریکا که خودش مالکیت آن را برعهده دارد، انتخاب کند.

دیوید بکام(David Beckham) بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال دوست ندارد که ارتباط خود را با این رشته ورزشی قطع کند. او یک راه متفاوت را در پیش گرفته است. بسیاری از بازیکنان فوتبال بعد از خداحافظی یا به دنیای مربیگری روی می آورند و یا اینکه به عنوان کارشناس در شبکه های تلویزیونی مشغول به کار می شوند اما بکام راه متفاوتی را در پیش گرفته تا جایی که یک باشگاه خریداری کرده و می خواهد در امر باشگاه داری سرمایه گذاری کند.

بکام باشگاه میامی را خریداری کرده و می خواهد با این تیم در رقابت های لیگ حرفه ای آمریکا بدرخشد و عنوان به دست آورد. اسطوره شیاطین سرخ هنوز سرمربی تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. رسانه های آمریکایی نوشتند که او به دنبال جذب روبرتو کارلوس(Roberto Carlos) اسطوره فوتبال برزیل است و مذاکرات خود را به صورت رسمی با هم تیمی سابق خود در رئال(Real Madrid) شروع کرده است.

کارلوس سابقه مربیگری در لیگ ترکیه و روسیه را دارد اما نتوانسته به عنوان مربی کارنامه درخشانی از خود نشان دهد. این ستاره برزیلی روزهای درخشانی را با رئال مادرید پشت سر گذاشت. او توانست با پیراهن این تیم سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و چهار عنوان قهرمانی را در رقابت های لالیگا تجربه کند و در بین هواداران رئال از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir